Junior accountmanager

Schmidt Zeevis Rotterdam B.V. Stage: Junior Accountmanager

Orders aannemen en verwerken: Je bent verantwoordelijk voor het nauwkeurig en efficiƫnt verwerken van bestellingen, met als doel de klanttevredenheid te maximaliseren. Samenwerken met Accountmanagers Horeca: Je werkt nauw samen met onze ervaren Accountmanagers om klantrelaties te onderhouden en uit te breiden. Hierdoor krijg je de kans om te leren van de besten in het vak. Klantcontact: Je bent het eerste aanspreekpunt voor klanten en staat hen vriendelijk en professioneel te woord. Je bouwt sterke relaties op en zorgt voor een uitstekende klantenservice. Samen met de Accountmanager naar de klant toe: Je krijgt de unieke kans om met de Accountmanager mee te gaan naar klantbezoeken, waarbij je kunt leren van praktijkervaring en directe interactie met klanten. Marktonderzoek voor horeca Nederland: Je voert marktonderzoek uit om inzicht te krijgen in de behoeften en trends in de horeca in Nederland. Je analyseert de marktgegevens en draagt bij aan strategische besluitvorming.

Naar wie zijn wij op zoek?

Je volgt een relevante opleiding op het gebied van sales, marketing, of een vergelijkbare studie. Je bent communicatief vaardig, klantgericht en hebt een proactieve houding. Je hebt een passie voor sales en bent leergierig. Je hebt affiniteit met de horeca. Je bent analytisch en kunt goed overweg met marktonderzoekstools. Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift.

Wat biedt het bedrijf?

Een uitdagende stageplaats waarin je de kans krijgt om praktijkervaring op te doen in de wereld van accountmanagement. Begeleiding en coaching door ervaren Accountmanagers, waardoor je jouw vaardigheden snel kunt ontwikkelen. De mogelijkheid om samen te werken met toonaangevende bedrijven in de horeca-industrie. Een inspirerende werkomgeving waar teamwork en groei centraal staan. Doorgroei mogelijkheden na je stage.

Wat ga je leren?

  • Onderzoekt de customer journey
  • B1-K1-W1 Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W2 Analyseert de customer journey
  • B1-K1-W3 Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen
  • B1-K1-W4 Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W5 Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking
  • Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten
  • B1-K2-W1 Inventariseert wensen en behoeften
  • B1-K2-W2 Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit
  • B1-K2-W3 Voert webcare uit
  • Voert het accountmanagement uit en beheert relaties
  • P4-K1-W1 Voert accountanalyses uit
  • P4-K1-W2 Stelt een accountplan op
  • P4-K1-W3 Coördineert het uitvoeren van een accountplan
  • P4-K1-W4 Evalueert een accountplan
  • P4-K1-W5 Bouwt en onderhoudt een relatienetwerk
  • Voert een commercieel traject uit
  • P4-K2-W1 Bereidt een commercieel traject voor
  • P4-K2-W2 Acquireert klanten en/of opdrachten
  • P4-K2-W3 Voert een verkoopgesprek
  • P4-K2-W4 Doet klanten een commercieel aanbod
  • P4-K2-W5 Verzorgt het interne ordertraject
  • P4-K2-W6 Voert aftersales uit

Kenmerken

  • Bereid om te werken aan fysieke toegankelijkheid
  • Mogelijkheden voor begeleiding op maat

lees verder