Verum Artes Ben jij onze volgende "Accountmanagement" Superster?
Dit ga je doen >> Als Accountmanager bij Verum Artes kom je te werken in een organisatie die een ongekende trackrecord heeft op het gebied van werving en selectie van IT specialisten en specialisten binnen de commerciële sector en het publieke domein. Je gaat aan de slag binnen onze Sales & Delivery team. Je draait volledig mee met onze acquisitiestrategie. Je bent medeverantwoordelijk voor het beheren van key accounts. Je bent deels op kantoor werkzaam, maar ook op pad met een ervaren accountmanager. Je draagt bij aan het up-to-date houden van onze social media. Kortom we zoeken een gepassioneerde en gedreven persoon die momenteel de opleiding commercie (Economie en Administratie) volgt. Wil je meer weten? Lees verder en reageer op deze stageplaats! Als accountmanager bij Verum Artes heb jij een veelzijdige baan en voer je uiteenlopende werkzaamheden uit, waardoor je een goed beeld zult krijgen van de dynamiek van deze functie in de praktijk.
Naar wie zijn wij op zoek?
Je bent creatief Je bent klantgericht Nee is voor jou geen optie Je bent commercieel/ service gericht Je beschikt over goede communicatie vaardigheden je bent goed thuis op het gebied van social media of bereid om je dit eigen te maken
Wat biedt het bedrijf?
Wat wij jou bieden >> Verum Artes biedt jou deze buitenkans aan om bij een bedrijf, dat een breed portfolio aan vooruitstrevende klanten in huis heeft, aan de slag te gaan. Het team waar jij deel van uit gaat maken is klein, maar collegialiteit, passie, plezier en natuurlijk presteren voeren de boventoon. Verder is er veel ruimte voor eigen inbreng en kun jij dus echt een belangrijke bijdrage leveren aan de resultaten die wij als team neerzetten. Later in het sollicitatieproces vertellen we je natuurlijk graag meer! Werktijden >> Je gaat van maandag tot en met vrijdag aan de slag tijdens reguliere kantoortijden. Dit neem je mee >> • Momenteel volg je de opleiding Intercedent of Commercieel medewerker binnendienst, sales assistent, supportmedewerker sales, commercieel assistent of vergelijkbaar • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift, vanwege klantcontact en administratieve taken • Kennis van CRM-systemen en van Microsoft Office.
Wat ga je leren?
- Onderzoekt de customer journey
- B1-K1-W1 Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart
- B1-K1-W2 Analyseert de customer journey
- B1-K1-W3 Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen
- B1-K1-W4 Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart
- B1-K1-W5 Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking
- Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten
- B1-K2-W1 Inventariseert wensen en behoeften
- B1-K2-W2 Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit
- B1-K2-W3 Voert webcare uit
- Voert het accountmanagement uit en beheert relaties
- P4-K1-W1 Voert accountanalyses uit
- P4-K1-W2 Stelt een accountplan op
- P4-K1-W3 Coördineert het uitvoeren van een accountplan
- P4-K1-W4 Evalueert een accountplan
- P4-K1-W5 Bouwt en onderhoudt een relatienetwerk
- Voert een commercieel traject uit
- P4-K2-W1 Bereidt een commercieel traject voor
- P4-K2-W2 Acquireert klanten en/of opdrachten
- P4-K2-W3 Voert een verkoopgesprek
- P4-K2-W4 Doet klanten een commercieel aanbod
- P4-K2-W5 Verzorgt het interne ordertraject
- P4-K2-W6 Voert aftersales uit