Sea Adventure Excursions Independent travel & hospitality employee
Typical responsibilities of the job include: answering calls, taking messages and handling correspondence maintaining diaries and arranging appointments typing, preparing and collating reports filing managing databases prioritising workloads implementing new procedures and administrative systems liaising with relevant organisations and clients coordinating mail-shots and similar publicity tasks logging or processing bills or expenses acting as a receptionist and/or meeting and greeting clients Social media and marketing tasks hosting onboard.
Naar wie zijn wij op zoek?
Potential candidates must possess: • Good communication, customer service and relationship- building skills • Teamworking skills • Organisation and time management skills • Attention to detail • Negotiation skills • Assertiveness • Flexibility • Tact, discretion and diplomacy • The ability to be proactive and use your initiative: to see what needs doing and to do it • The ability to use standard software packages (eg Microsoft Office)and to learn bespoke packages if required • Good level of the English language, any other languages are a bonus.
Wat ga je leren?
- Treedt op als aanspreekpunt voor klanten/gasten
- B1-K1-W1 Ontvangt de klant/gast
- B1-K1-W2 Informeert en adviseert de klant/gast
- B1-K1-W3 Verkoopt en/of verhuurt producten en/of diensten
- B1-K1-W4 Signaleert en behandelt klachten
- B1-K1-W5 Onderhoudt in- en/of externe contacten
- B1-K1-W6 Werft klanten/gasten en opdrachten
- Voert administratieve en financiële processen uit
- B1-K2-W1 Stelt informatiemateriaal samen
- B1-K2-W2 Houdt financiële administratie bij en handelt transacties af
- B1-K2-W3 Houdt de administratie bij
- B1-K2-W4 Doet voorstellen voor aftersales of aanpassing van de dienstverlening
- Realiseert commercieel aanbod
- P2-K1-W1 Promoot producten en diensten
- P2-K1-W2 Stelt een passend aanbod op met gerelateerde services en producten
- P2-K1-W3 Maakt een prijsberekening bij het aanbod