GYZS.nl Leuke e-commerce opleidingsplek bij een jong groeiend bedrijf - GYZS.nl (webshop)
GYZS.nl is een webshop. We verkopen gereedschap en ijzerwaren. Klinkt niet sexy natuurlijk...maar dat is het juist wel. Waarom? Omdat we een webshop zijn verkopen we door heel Europa, gebruiken we tientallen tools om onze producten te verkopen op o.a. Bol.com, Beslist.nl, Google Adwords, Google Shopping, Bing, Criteo en tracken/meten we alles wat er op onze pagina gebeurt. We willen dus exact weten wie er op onze websites komen, waar ze vandaan komen, wat ze doen. We meten alles en willen begrijpen hoe we onze conversies kunnen verhogen. We verzamelen dus veel data. En die data moet wel geanalyseerd worden. En na de analyses moeten we soms acties ondernemen om dingen anders te gaan doen. Daarnaast proberen we ook de beste service te geven aan onze klanten. Dat doen we via telefoon, chat en mail. Maken offertes, facturen en helpen onze klanten waar nodig. Je leert dus enorm veel zowel commercieel als op marketing gebied. En we zoeken mensen. Dus je hebt ook uitzicht op een baan!
Naar wie zijn wij op zoek?
Je moet eager zijn om te leren. Want er is heel veel wat we je kunnen laten doen. Jij moet aangeven wat je graag zou willen leren en wat voor werkzaamheden je leuk vindt of wat je leuk lijkt. We groeien best snel en we hebben heel veel opdrachten die elke dag gedaan moeten worden. Dat kan zijn dat je onderzoekt waarom een bepaalde groep van artikelen niet goed verkoopt tot het schrijven van een blog of omschrijving van een product. Maar het aller belangrijkste is dat je dus open staat om te leren.
Wat biedt het bedrijf?
Wij bieden je een ontzettende leuke stageplaats aan binnen een jong en groeiend team. Het allerbelangrijkste wat je gaat leren bij ons is het denken in 'workflows' en 'processen'. We maken gebruik van veel data uit veel verschillende soorten systemen. En om die data te kunnen gebruiken moet je het ook 'snappen'. Dus de eerste paar weken ben je bezig met het leren begrijpen van de verschillende informatiestromen. Want als je dat goed begrijpt dan leer je het snelst.
Wat ga je leren?
- Onderzoekt de customer journey
- B1-K1-W1 Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart
- B1-K1-W2 Analyseert de customer journey
- B1-K1-W3 Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen
- B1-K1-W4 Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart
- B1-K1-W5 Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking
- Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten
- B1-K2-W1 Inventariseert wensen en behoeften
- B1-K2-W2 Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit
- B1-K2-W3 Voert webcare uit
- Evalueert data en doet verbetervoorstellen voor de digitale customer journey
- P3-K1-W1 Test en monitort online kanalen
- P3-K1-W2 Verzamelt commerciële data en geeft er betekenis aan
- P3-K1-W3 Adviseert over het verhogen van de conversie
- P3-K1-W4 Geeft vorm aan inhoudelijke verbetervoorstellen voor online kanalen
- P3-K1-W5 Participeert in netwerken
- Voert digitale operationele activiteiten uit
- P3-K2-W1 Plant en bewaakt uit te voeren digitale werkzaamheden
- P3-K2-W2 Ontwikkelt online content
- P3-K2-W3 Plaatst en beheert content
- P3-K2-W4 Evalueert webcare-activiteiten en doet verbetervoorstellen