De Schatberg B.V. Ben jij die gedreven student die het bij ons helemaal gaat maken? Neem contact met ons op!
Je loopt stage binnen de afdeling Receptie, waar je met zeer uiteenlopende zaken te maken krijgt. Er komen met name gasten aan de balie die op vakantie zijn of een dagje komen recreëren. Je vangt hen op, checkt in/uit, beantwoordt vragen en zorgt dat eventuele problemen/klachten opgelost worden. Daarnaast verricht je administratieve werkzaamheden. Deze stage kan eventueel gecombineerd worden met de afdeling animatie. De Schatberg is een veelzijdig vijfsterren vakantiepark met diverse afdelingen. We zijn een veelzijdig familiebedrijf met korte lijnen, waar betrokkenheid en collegialiteit voorop staan. Veel van onze stagiaires blijven plakken en werken hier nog steeds. Er is dus meer dan voldoende mogelijkheid tot het doorgroeien binnen onze organisatie. Je mag altijd contact opnemen om de mogelijkheden te bespreken!
Naar wie zijn wij op zoek?
Je hebt een verzorgde uitstraling en je weet je communicatief netjes uit te drukken. Je werkt graag in teamverband en draagt je steentje bij aan het teamresultaat. Daarnaast ben je flexibel beschikbaar en je vind het geen probleem om ook in de weekenden, op feestdagen en tijdens schoolvakanties te werken. Kwaliteit is voor jou belangrijk en je zet je voor 100% in om het beste uit jezelf (en je team) te halen en alles voor de optimale beleving van onze gasten!
Wat biedt het bedrijf?
Wij bieden een uitdagende en afwisselende stage of leerbaan gedurende het hele jaar, waarbij je een prima stagevergoeding of leerling-salaris ontvangt. Daarnaast heb jij de keuze uit reiskostenvergoeding of intern verblijf. Je hebt gratis toegang tot de zwembaden, speeltuinen en het zwemmeer bij De Schatberg voor jou én je gezin. Verder eet je gratis bij ABC Restaurant Sevenum en krijg je korting voor jou en je gezin bij de horeca van De Schatberg. En niet te vergeten wij bieden je een super leuke werkplek met gezellige collega's die zorgen voor een toptijd op (en buiten) de werkvloer!
Wat ga je leren?
- Treedt op als aanspreekpunt voor klanten/gasten
- B1-K1-W1 Ontvangt de klant/gast
- B1-K1-W2 Informeert en adviseert de klant/gast
- B1-K1-W3 Verkoopt en/of verhuurt producten en/of diensten
- B1-K1-W4 Signaleert en behandelt klachten
- B1-K1-W5 Onderhoudt in- en/of externe contacten
- Behoort niet tot het takenpakket: B1-K1-W6 Werft klanten/gasten en opdrachten
- Voert administratieve en financiële processen uit
- B1-K2-W1 Stelt informatiemateriaal samen
- B1-K2-W2 Houdt financiële administratie bij en handelt transacties af
- B1-K2-W3 Houdt de administratie bij
- B1-K2-W4 Doet voorstellen voor aftersales of aanpassing van de dienstverlening
- Organiseert activiteiten en ondersteunt bij voorkomende werkzaamheden
- P1-K1-W1 Maakt een planning voor de organisatie van activiteiten
- P1-K1-W2 Bereidt de uitvoering van activiteiten voor
- P1-K1-W3 Begeleidt activiteiten
- P1-K1-W4 Rondt de activiteit af
- Behoort niet tot het takenpakket: P1-K1-W5 Draagt bij aan een veilig en aangenaam verblijf op een recreatiebedrijf/op locatie
- Behoort niet tot het takenpakket: P1-K1-W6 Ondersteunt bij voorkomende werkzaamheden op een recreatiebedrijf/op locatie
Kenmerken
- Mogelijkheden voor begeleiding op maat