Hoofdkantoor Koninklijke Kentalis Enthousiast ICT servicepunt medewerker Kentalis
Wat ga je doen bij ICT Services van Kentalis? - Het registeren van alle binnenkomende vragen in TOPdesk, waarbij je de urgentie en prioritering van de vragen zorgvuldig bepaalt; - Het zorgen voor tevredenheid bij interne medewerkers over de ondersteuning door het servicepunt bij ICT-vragen; - Het bewaken van voortgang en afhandeling van meldingen en zorgen voor tijdige signalering; - De registratie van ICT-middelen in het systeem en het tijdig doorvoeren van mutaties?waarbij tevredenheid wordt gemonitord en geregistreerd; - Het schrijven van werkinstructies en standaardoplossingen; - Het oplossen van problemen rondom zorgtechnologie. Dit doe je samen met een jong, hecht team van zeven collega’s met ieder zijn of haar talenten. Je komt te werken in een modern pand op ons hoofdkantoor in Sint-Michielsgestel op 10 minuten van Den Bosch.
Wat ga je leren?
- Ondersteunt gebruikers/hulpvragers/opdrachtgevers
- B1-K1-W1 Handelt meldingen af
- B1-K1-W2 Instrueert gebruikers
- B1-K1-W3 Installeert, configureert en beheert gebruikersdevices
- Installeert en beheert de infrastructuur
- B1-K2-W1 Installeert en configureert netwerk- en infrastructuuronderdelen
- B1-K2-W2 Beheert en monitort netwerk- en infrastructuuronderdelen
- Beheert applicaties
- B1-K3-W1 Adviseert over en configureert applicaties
- B1-K3-W2 Onderhoudt applicaties
- Ontwikkelt digitale informatievoorzieningen
- P2-K1-W1 Ontwerpt en beheert een informatievoorziening
- P2-K1-W2 Automatiseert processen
- P2-K1-W3 Beheert databases
- Controleert de security
- P2-K2-W1 Geeft security-advies en verbetert de security
- P2-K2-W2 Reageert op security-incidenten