Junior accountmanager

Party Time Verhuur en Organisatie Junior accountmanager in de verhuurbranche

Takenpakket Junior Accountmanager (Stagiair(e)) Als stagiair(e) junior accountmanager ondersteun je ons salesteam in klantcontact, offertebeheer en relatieopbouw. Je helpt bij het opstellen en opvolgen van offertes, beantwoordt klantvragen en denkt mee over verhuuroplossingen voor evenementen. Je brengt nieuwe klanten in kaart en ondersteunt bij promotieacties en social media. Ook werk je mee aan de voorbereiding van projecten en bewaak je klantgegevens in ons systeem. Je leert klantgericht werken, salesgesprekken voeren en meedenken binnen een dynamisch en creatief team in de evenementenbranche. Een stage vol afwisseling, verantwoordelijkheid én gezelligheid!

Naar wie zijn wij op zoek?

Wie zoeken wij? Wij zoeken een enthousiaste en leergierige stagiair(e) junior accountmanager met een passie voor klantcontact en evenementen. Jij bent sociaal, communicatief sterk en denkt commercieel. Je vindt het leuk om mee te denken met klanten en oplossingen aan te dragen. Je werkt nauwkeurig, bent flexibel en kunt goed omgaan met drukte – vooral in het hoogseizoen. Zelfstandig werken is voor jou geen probleem, maar je bent ook een echte teamspeler. Ervaring met klantcontact of offertes is mooi meegenomen, maar geen vereiste. Het belangrijkste is dat je gemotiveerd bent en zin hebt om te leren in een dynamische, gezellige werkomgeving.

Wat biedt het bedrijf?

Wat bieden wij jou? Een leerzame en afwisselende stage in de evenementen- en verhuurbranche Een informele werksfeer binnen een hecht en gezellig team Veel ruimte voor eigen initiatief en ontwikkeling Begeleiding door ervaren collega’s die jou écht wat willen leren Mogelijkheid om mee te draaien bij echte events en klantgesprekken Stagevergoeding in overleg En natuurlijk: een kijkje achter de schermen bij de leukste feesten van Brabant!

Wat ga je leren?

  • Onderzoekt de customer journey
  • B1-K1-W1 Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W2 Analyseert de customer journey
  • B1-K1-W3 Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen
  • B1-K1-W4 Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W5 Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking
  • Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten
  • B1-K2-W1 Inventariseert wensen en behoeften
  • B1-K2-W2 Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit
  • B1-K2-W3 Voert webcare uit
  • Voert het accountmanagement uit en beheert relaties
  • P4-K1-W1 Voert accountanalyses uit
  • P4-K1-W2 Stelt een accountplan op
  • P4-K1-W3 Coördineert het uitvoeren van een accountplan
  • P4-K1-W4 Evalueert een accountplan
  • P4-K1-W5 Bouwt en onderhoudt een relatienetwerk
  • Voert een commercieel traject uit
  • P4-K2-W1 Bereidt een commercieel traject voor
  • P4-K2-W2 Acquireert klanten en/of opdrachten
  • P4-K2-W3 Voert een verkoopgesprek
  • P4-K2-W4 Doet klanten een commercieel aanbod
  • P4-K2-W5 Verzorgt het interne ordertraject
  • P4-K2-W6 Voert aftersales uit

lees verder