Guyiday B.V.
Werken in een jong bedrijf aan uiteenlopende marketing uitdagingen. Onder de vlag van TVE Group is Guyiday verantwoordlijk voor het bedenken en uitwerken van allerlei offline en online reclame-uitingen. Denk hierbij aan klanten in zowel de b2b- als de b2c branche, variƫrend van de bakker op de hoek tot een van de grootste drogisterijketens van Nederland. Als stagiair ben je bij Guyiday een volledig lid van het team. Natuurlijk bieden we je de beste ondersteuning, maar je krijgt ook veel eigen verantwoordelijkheid. (bij ons doe je niet alleen maar k*t klusjes ) Naast een leerzame omgeving bieden wij ook een plezierige omgeving. Wil je na je stage een baan overhouden bij Guyiday? Zorg dan eerst maar dat je ons in kunt maken met tafelvoetbal of Fifa
Wat ga je leren?
- Ontwikkelt crossmediale (vormgeef)oplossingen
- B1-K1-W1 Onderzoekt data/gegevens en vormt zich gaandeweg een beeld van de context
- B1-K1-W2 Formuleert de voorlopige en definitieve mediavraag van de klant
- B1-K1-W3 Voert de dialoog over duiding en vertaling van de input
- B1-K1-W4 Informeert en betrekt belanghebbenden op verschillende momenten in het crossmediale ontwikkeltraject
- B1-K1-W5 Maakt prototypes voor de vormgeving van crossmediale toepassingen in verschillende fasen van het ontwikkelproces
- B1-K1-W6 Realiseert de vormgeving voor crossmediale toepassingen
- B1-K1-W7 Voert projectmatige werkzaamheden uit
- Positioneert en profileert zich in de markt
- B1-K2-W1 Maakt een persoonlijk portfolio
- B1-K2-W2 Participeert in relevant netwerk (communicatief en commercieel)