IT Helpdesk VISTA college ICT-support medewerker, IT-Helpdesk VISTA college
Als ICT-supporter heb jij technisch inzicht en werk je zorgvuldig volgens de voorgeschreven procedures aan ICT-vraagstukken. Je voelt je verantwoordelijk en draagt ook verantwoordelijkheid bij het werken met hard-, software en gegevens van anderen. Je werkt samen met collega’s en klanten waar nodig.
Naar wie zijn wij op zoek?
Als je stageloopt bij de IT-Helpdesk vind je het leuk om anderen te helpen en te ondersteunen. We verwachten van jou dat je energie uitstraalt, leergierig en nieuwsgierig bent. Een actieve werkhouding is een must! Je kan procedureel werken en beschikt over basisvaardigheden binnen het programma TopDesk.
Wat biedt het bedrijf?
Wij bieden jou een leuke en veilige werkplaats aan binnen onze organisatie. Je kan hier je vak leren en ervaring opdoen. Wij bieden jou de nodige begeleiding en stellen een e-learning module (Good Habbitz) beschikbaar waar jij jezelf kan professionaliseren. Stage- en reiskostenvergoeding is van toepassing.
Wat ga je leren?
- Installeert en onderhoudt hardware, software en netwerk- en infrastructuuronderdelen
- B1-K1-W1 Maakt devices gebruiksklaar
- B1-K1-W2 Installeert, configureert en onderhoudt software
- B1-K1-W3 Monteert en/of configureert netwerk- en infrastructuuronderdelen
- Handelt ICT-meldingen af en communiceert hierover
- B1-K2-W1 Neemt ICT-meldingen aan en handelt deze af
- B1-K2-W2 Overlegt en stemt af met derden
Kenmerken
- Bereid om te werken aan fysieke toegankelijkheid
- Mogelijkheden voor begeleiding op maat