Legal, Insurance & HR Services Specialist

Kockelkorn Makelaardij Administratieve spil van ons makelaarskantoor

Ondersteunen in de back-office van het bedrijf. Taken zijn uitgebreid, zoals telefoon, etalage, klanten ontvangen, afspraken plannen, troubleshooting, koop- en huurovereenkomsten opstellen, administratieve afhandeling.

Naar wie zijn wij op zoek?

Enthousiast, klantgericht, alert, bestand tegen werkdruk, kan hoofd- en bijzaken onderscheiding, c.q. prioriteiten stellen, betrokken.

Wat biedt het bedrijf?

Persoonlijke begeleiding, verantwoordelijkheid, inzage in de administratieve en juridische processen van koop-, verkoop-, verhuur en taxatie van vastgoed. Verder hebben wij een gezellig (klein) team van bevlogen mensen waarmee je samenwerkt. Wij houden van een informele werkomgeving met respect voor elkaar.

Wat ga je leren?

  • Voert taken uit binnen de zakelijke dienstverlening
  • B1-K1-W1 Treedt op als aanspreekpunt voor klanten
  • B1-K1-W2 Verzorgt zakelijke communicatie
  • B1-K1-W3 Verwerkt gegevens
  • B1-K1-W4 Werkt aan producten/opdrachten binnen geld-, goederen- en informatie beweging
  • Ondersteunt bij juridische en HR adviestrajecten
  • P5-K1-W1 Levert managementinformatie
  • P5-K1-W2 Ondersteunt juridische of hr aanvragen en opdrachten
  • P5-K1-W3 Stelt standaarddocumenten op of vult ze in

lees verder