Attractie- & Vakantiepark Slagharen Stagiair(e) HR Administratie bij Attractie- & Vakantiepark Slagharen
Tijdens jouw stage ga je aan de slag met de HR administratie en payroll. Een mooie gelegenheid om de basis van het HR vak te leren kennen! Als stagiair(e) HR administratie speel je een belangrijke rol binnen ons team. Je wordt meegenomen in de basiswerkzaamheden binnen HR en ondersteunt de collega’s bij uiteenlopende taken. Daardoor is elke dag weer anders en begin je de ene dag met het verwerken van alle persoonsgegevens en de arbeidsovereenkomsten voor onze nieuwe medewerkers en verwerk je de andere dag de gegevens van het personeel dat uitstroomt. Daarnaast werk je aan verschillende interne projecten en is er ruimte voor je stage opdrachten.
Naar wie zijn wij op zoek?
• Volg je een MBO/HBO opleiding in de richting van Human Resource Management; • Ben je vanaf januari/februari 2025 beschikbaar; • Wil je er alles uit halen om van je stage een succes te maken; • Ben je niet bang om eigen initiatief te tonen en kan je zelfstandig werken; • Beschik je over goede communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk; • Ben je creatief, kan je snel schakelen en heb je een probleemoplossend vermogen; • Wil je graag deel uitmaken van ons hechte team en kan je goed samenwerken.
Wat biedt het bedrijf?
• Superleuke collega’s waar je veel mee samenwerkt en leuke personeelsactiviteiten mee hebt; • Een unieke werkomgeving waar geen dag hetzelfde is; • Onbeperkt toegang tot het attractie- en waterpark voor jouw gezin, middels het familieabonnement, waarbij je 20% korting krijgt op producten in de winkels en restaurants; • En heel veel andere leuke voordelen, zoals kortingsregeling van 50% op de entreeprijs van andere parken, dierentuinen en museums; • En een leuke stagevergoeding.
Wat ga je leren?
- Voert taken uit binnen de zakelijke dienstverlening
- B1-K1-W1 Treedt op als aanspreekpunt voor klanten
- B1-K1-W2 Verzorgt zakelijke communicatie
- B1-K1-W3 Verwerkt gegevens
- B1-K1-W4 Werkt aan producten/opdrachten binnen geld-, goederen- en informatie beweging
- Ondersteunt bij juridische en HR adviestrajecten
- P5-K1-W1 Levert managementinformatie
- P5-K1-W2 Ondersteunt juridische of hr aanvragen en opdrachten
- P5-K1-W3 Stelt standaarddocumenten op of vult ze in