Attractie- & Vakantiepark Slagharen Stagiair(e) Front Office
Wij zijn er trots op dat jij ons visitekaartje bent! Door jouw gastgerichte, vriendelijke uitstraling en stressbestendige skills beginnen onze gasten heerlijk ontspannen aan hun welverdiende vakantie of weekendje weg. Wat staat je te wachten: Jouw meewerkstage vindt plaats binnen de afdeling Lodging. Op de afdeling zorg je samen met je collega’s ervoor dat onze gasten zorgeloos kunnen in- en uitchecken op een van onze twee incheck locaties: op de “wigwamwereld” (bij de camping) of de “Check-In Boerderij” (op de bezoekersparkeerplaats). Daarnaast ben jij als stagiair(e) het aanspreekpunt voor gasten en collega’s wanneer zij klachten, vragen of opmerkingen hebben. Tijdens je stage leer je om uiteindelijk zelfstandig als Front Office medewerker werkzaam te zijn.
Naar wie zijn wij op zoek?
Om voor deze leuke stage in aanmerking te komen: • Volg je momenteel minimaal een MBO niveau 3 opleiding richting toerisme, Leisure & Hospitality of soortgelijk; • Heb je de Nederlandse en Duitse taal goed onder de knie; • Ben je representatief, gastgericht en kan je zelfstandig werken; • Ben je flexibel beschikbaar ook in de weekenden en vakanties om zo het beste uit je stage te halen en zo veel mogelijk ervaring op te doen; • Wil je er alles uithalen om van je stage een succes te maken.
Wat biedt het bedrijf?
• Superleuke collega’s waar je veel mee samenwerkt en te gekke personeelsactiviteiten mee hebt; • Een unieke werkomgeving waar geen dag hetzelfde is; • Onbeperkt toegang tot het attractie- en waterpark voor jouw gezin, middels het familieabonnement, waarbij je 20% korting krijgt op producten in de winkels en restaurants; • En heel veel andere leuke voordelen, zoals kortingsregeling van 50% op de entreeprijs van andere parken, dierentuinen en museums.
Wat ga je leren?
- Treedt op als aanspreekpunt voor klanten/gasten
- B1-K1-W1 Ontvangt de klant/gast
- B1-K1-W2 Informeert en adviseert de klant/gast
- B1-K1-W3 Verkoopt en/of verhuurt producten en/of diensten
- B1-K1-W4 Signaleert en behandelt klachten
- B1-K1-W5 Onderhoudt in- en/of externe contacten
- B1-K1-W6 Werft klanten/gasten en opdrachten
- Voert administratieve en financiële processen uit
- B1-K2-W1 Stelt informatiemateriaal samen
- B1-K2-W2 Houdt financiële administratie bij en handelt transacties af
- B1-K2-W3 Houdt de administratie bij
- B1-K2-W4 Doet voorstellen voor aftersales of aanpassing van de dienstverlening
- Organiseert activiteiten en ondersteunt bij voorkomende werkzaamheden
- P3-K1-W1 Maakt een planning voor de organisatie van activiteiten
- P3-K1-W2 Bereidt de uitvoering van activiteiten voor
- P3-K1-W3 Begeleidt activiteiten
- P3-K1-W4 Rondt de activiteit af
- P3-K1-W5 Draagt bij aan een veilig en aangenaam verblijf op een recreatiebedrijf/op locatie
- P3-K1-W6 Ondersteunt bij voorkomende werkzaamheden op een recreatiebedrijf/op locatie
- Geeft leiding
- P3-K2-W1 Plant en verdeelt de werkzaamheden
- P3-K2-W2 Instrueert en begeleidt nieuwe collega's, stagiairs en/of vrijwilligers
- P3-K2-W3 Voert formele gesprekken
- Voert beheerstaken uit
- P3-K3-W1 Maakt een operationeel plan
- P3-K3-W2 Maakt een begrotingsvoorstel
- P3-K3-W3 Bewaakt financiën