E-commerce specialist

Sneker Handelsmaatschappij V.O.F. Kom scoren als Stagiair(e) E-commerce Specialist bij Clubfabriek.nl

Ben jij een gedreven student E-commerce Specialist en op zoek naar een stageplek waar je jouw kennis kunt omzetten in praktijkervaring? Bij Clubfabriek krijg je de kans om mee te bouwen aan onze digitale aanwezigheid en online verkoopstrategie in een sportieve omgeving! We kunnen je hulp goed gebruiken bij onder andere: Optimaliseren van onze online verkoopkanalen en webshop. Meedenken en uitvoeren van online marketingcampagnes, zoals SEA en social media advertising. Analyseren van data en het doen van voorstellen voor verbetering van conversie en klantbeleving. Creëren en beheren van content voor onze webshop en digitale platforms. Bijdragen aan het verbeteren van de klantreis (customer journey).

Naar wie zijn wij op zoek?

Je volgt de opleiding E-commerce Specialist. Je hebt affiniteit met sport en een passie voor online retail. Je bent analytisch sterk en hebt gevoel voor cijfers en trends. Je bent proactief, leergierig en werkt graag zelfstandig. Ervaring met e-commerceplatformen, SEO/SEA of tools zoals Google Analytics is handig, maar leren we je ook graag.

Wat biedt het bedrijf?

Een uitdagende stage waarin je actief bijdraagt aan het succes van onze e-commerce activiteiten. Ruimte voor eigen initiatieven en creatieve ideeën. Professionele begeleiding en de mogelijkheid om veel te leren.

Wat ga je leren?

  • Onderzoekt de customer journey
  • B1-K1-W1 Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W2 Analyseert de customer journey
  • B1-K1-W3 Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen
  • B1-K1-W4 Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W5 Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking
  • Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten
  • B1-K2-W1 Inventariseert wensen en behoeften
  • B1-K2-W2 Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit
  • B1-K2-W3 Voert webcare uit
  • Evalueert data en doet verbetervoorstellen voor de digitale customer journey
  • P3-K1-W1 Test en monitort online kanalen
  • P3-K1-W2 Verzamelt commerciële data en geeft er betekenis aan
  • P3-K1-W3 Adviseert over het verhogen van de conversie
  • P3-K1-W4 Geeft vorm aan inhoudelijke verbetervoorstellen voor online kanalen
  • P3-K1-W5 Participeert in netwerken
  • Voert digitale operationele activiteiten uit
  • P3-K2-W1 Plant en bewaakt uit te voeren digitale werkzaamheden
  • P3-K2-W2 Ontwikkelt online content
  • P3-K2-W3 Plaatst en beheert content
  • P3-K2-W4 Evalueert webcare-activiteiten en doet verbetervoorstellen

lees verder