Walk In The Park B.V. Leergierige duizendpoot op het gebied van de administratie, HR en secretarieel.
Je komt te werken op de afdeling administratie/HR. Waarbij je kennis gaat maken en leren met het gehele administratieve en HR proces. De werktijden zijn van 8.30 -17.00, wijkt soms af. Werkzaamheden: - Controle uitvoeren, doorzetten en inboeken van crediteurenbeheer - Administratief beheren van verzekeringen - Bewaken van betalingstermijnen, herinneringen versturen voor debiteurenbeheer - Bank/creditcard boekingen verwerken - Voorbereidingen maandafsluiting, rapportages en btw aangifte - Mail/post correspondentie en verwerking - Evalueren van werkzaamheden en doen van voorstellen voor verbetering in nieuwe -en bestaande processen. - Verzamelen van informatie en opvragen van ontbrekende gegevens - Ontvangen en verwerken van declaratie, verlof, ziek -en betermeldingen - Verzorgen van persoonlijke attenties, uitjes en nieuwjaarreceptie - Verzamelen, controleren en invoeren van urenoverzichten - Verwerken van (personeel) contractenbeheer
Naar wie zijn wij op zoek?
Administratieve -en secretariële vaardigheden - Gemotiveerd zijn en graag iets willen leren - Accuraat werken - Gedrevenheid - Oplossingsgericht denken - Collegiaal en zelfstandig kunnen werken - Bewust van je verantwoordelijkheden - Communicatief mee kunnen komen - Representatief en uiterlijk verzorgt - Kennis van Word, Excel en outlook
Wat biedt het bedrijf?
Wij willen onze stagiaires zoveel mogelijk leren en meegeven. Wij zijn een klein groeiend bedrijf met 9 vaste medewerkers en vele freelancers die extern voor ons werken. Wij vinden communicatie, enthousiasme en leergierigheid erg belangrijk in ons team. 1x per week lunchen wij altijd met zijn alle.
Wat ga je leren?
- Voert taken rondom informatiemanagement uit
- B1-K1-W1 Zorgt voor de schriftelijke informatie-uitwisseling
- B1-K1-W2 Zorgt voor de mondelinge (telefonische) informatieuitwisseling
- B1-K1-W3 Genereert in opdracht managementinformatie
- Voert taken rondom planning en organisatie uit
- B1-K2-W1 Beheert de agenda
- B1-K2-W2 Organiseert bijeenkomsten
- B1-K2-W3 Maakt ruimtes gebruiksklaar
- B1-K2-W4 Assisteert bij voorraadbeheer
- B1-K2-W5 Draagt bij aan een veilige situatie
- Verzorgt on- en offline marketing- en communicatieactiviteiten
- B1-K3-W1 Voert promotieactiviteiten uit
- B1-K3-W2 Voert webcare werkzaamheden uit
- B1-K3-W3 Verzorgt de informatie op internet en intranet en onderhoudt de website
- Treedt op als aanspreekpunt voor klanten/gasten
- B1-K4-W1 Ontvangt de klant/gast
- B1-K4-W2 Informeert en adviseert de klant/gast
- B1-K4-W3 Onderhoudt in- en/of externe contacten
- Voert administratieve en financiële processen uit
- B1-K5-W1 Verzamelt en verwerkt informatie
- B1-K5-W2 Beheert het (digitale) dossier
- B1-K5-W3 Stelt facturen op en controleert deze
- B1-K5-W4 Controleert inkoopfacturen en verricht activiteiten voor de fiattering van inkoopfacturen