NKC (Nederlandse Kampeerauto Club) Stagiair (online) marketing bij Europa's grootste camperclub!
Zit jij vol met creatieve marketing ideeën en ben je klaar om die in praktijk te brengen? Dan zijn wij op zoek naar jou! Binnen het marketing team van NKC zoeken we een enthousiaste stagiaire die alles wilt leren over online en offline marketing. Ben jij leergierig, proactief en geïnteresseerd in de wereld van camperen en/of reizen? Dan is een stage bij NKC echt iets voor jou! Bij ons draai je als marketing stagiaire volop mee binnen het marketing team. Je werkt samen met ervaren marketeers en krijgt de kans om alles te leren over het vak. Dit ga je zoal doen: Je draagt bij aan het opzetten en analyseren van onze marketingcampagnes, zoals winacties en promotie campagnes voor NKC evenementen en camperroutes Je schrijft content voor onze blogs, nieuwsitems en social media. Je werkt ook mee aan de creatie van foto- en videomateriaal. Je werkt mee aan het verbeteren van de NKC website. Je helpt bij het organiseren van camper evenementen, zoals beurzen en NKC vrijwilligersdagen.
Naar wie zijn wij op zoek?
Je volgt een commerciële/marketing/mediavormgever gerelateerde MBO-opleiding en bent toe aan de praktijk; Je bent leergierig en weet van aanpakken; Je bent op zoek naar een uitdagende stage (meewerk-); Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse taal; J bent woonachtig in de omgeving Amersfoort – Utrecht
Wat biedt het bedrijf?
Een stageplek voor minimaal vier dagen in de week gedurende drie tot zes maanden; De mogelijkheid om jouw online marketingkennis te verbreden en te kijken waar je interesse ligt; Begeleiding door onze marketeers maar ook veel vrijheid voor creativiteit; Laptop van de zaak Een stagevergoeding van 400 euro per maand op basis van een volledige werkweek; Alle ruimte voor eigen ideeën en initiatief; We hebben een mooi (en gezellig ??) kantoor maar je hebt uiteraard de mogelijkheid om gedeeltelijk thuis te werken Startdatum in overleg
Wat ga je leren?
- Ontwikkelt crossmediale (vormgeef)oplossingen
- B1-K1-W1 Onderzoekt data/gegevens en vormt zich gaandeweg een beeld van de context
- B1-K1-W2 Formuleert de voorlopige en definitieve mediavraag van de klant
- B1-K1-W3 Voert de dialoog over duiding en vertaling van de input
- B1-K1-W4 Informeert en betrekt belanghebbenden op verschillende momenten in het crossmediale ontwikkeltraject
- B1-K1-W5 Maakt prototypes voor de vormgeving van crossmediale toepassingen in verschillende fasen van het ontwikkelproces
- B1-K1-W6 Realiseert de vormgeving voor crossmediale toepassingen
- B1-K1-W7 Voert projectmatige werkzaamheden uit
- Positioneert en profileert zich in de markt
- B1-K2-W1 Maakt een persoonlijk portfolio
- B1-K2-W2 Participeert in relevant netwerk (communicatief en commercieel)