Exclusive Networks B.V. Ben jij klaar voor een commerciële stage waarin je enorm veel gaat leren? Stop met zoeken en reageer snel!
Wat ga je doen? Van alles! Tijdens je stage zal je de sales assisteren binnen ons kantoor. Je zal ondersteunen bij het vinden en opvolgen van concrete projecten, bij het opbouwen van nieuwe relaties en het uitbreiden van huidige relaties, met als uiteindelijke doel het realiseren van verkoop. De volgende onderdelen komen tijdens je stage aan bod: • Telefonisch contact leggen met (potentiële) klanten; • Telefonisch afspraken realiseren bij bedrijven waarna een adviseur deze bedrijven zal bezoeken; • Verstrekken van informatie en het adviseren van klanten; • Telefonische ondersteuning bieden bij marketingactiviteiten; • Het klantrelatiebeheer systeem opschonen en aanvullen; • Telefonisch en per email diverse vragen beantwoorden.
Naar wie zijn wij op zoek?
Wij verwachten van jou dat jij interesse hebt in de commerciële en technische sector; een ambitieuze instelling hebt en geen uitdaging uit de weg gaat. Daarnaast vind je het leuk om in een organisatie met korte lijnen te werken; ben je iemand die initiatief neemt en werk je graag in een team waar betrokkenheid hoog in het vaandel staat. Om in aanmerking voor deze stage te komen is het van belang dat je een MBO-studie in een commerciële richting volgt. Om het beste uit je stage bij Exclusive Networks te kunnen halen is het van belang dat je minimaal drie dagen in de week stage kunt lopen.
Wat biedt het bedrijf?
Wij belonen jouw harde werk met: • Een sterk groeiend, internationaal bedrijf waar ruimte is voor ontwikkeling, ondernemerschap en creativiteit; • Een stage- en reiskostenvergoeding • Prettige werksfeer met vele leuke, gedreven en ambitieuze collega’s; • Vers fruit en lunch van de zaak omdat wij jouw gezondheid belangrijk vinden; • Gezellige vrijdagmiddagborrels om na een week werken te ontspannen met jouw collega’s.
Wat ga je leren?
- Onderzoekt de customer journey
- B1-K1-W1 Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart
- B1-K1-W2 Analyseert de customer journey
- B1-K1-W3 Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen
- B1-K1-W4 Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart
- B1-K1-W5 Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking
- Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten
- B1-K2-W1 Inventariseert wensen en behoeften
- B1-K2-W2 Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit
- B1-K2-W3 Voert webcare uit
- Voert het accountmanagement uit en beheert relaties
- P4-K1-W1 Voert accountanalyses uit
- P4-K1-W2 Stelt een accountplan op
- P4-K1-W3 Coördineert het uitvoeren van een accountplan
- P4-K1-W4 Evalueert een accountplan
- P4-K1-W5 Bouwt en onderhoudt een relatienetwerk
- Voert een commercieel traject uit
- P4-K2-W1 Bereidt een commercieel traject voor
- P4-K2-W2 Acquireert klanten en/of opdrachten
- P4-K2-W3 Voert een verkoopgesprek
- P4-K2-W4 Doet klanten een commercieel aanbod
- P4-K2-W5 Verzorgt het interne ordertraject
- P4-K2-W6 Voert aftersales uit
Kenmerken
- Mogelijkheden voor begeleiding op maat