Profolux bv
-Je bent het eerste aanspreekpunt voor de klant en beantwoordt tal van vragen; -naast telefonisch contact kun je ook via mail, chat of andere kanalen contact hebben met onze klanten; -je zorgt voor een goede administratieve afhandeling van iedere vraag die binnenkomt; -verstrekken van informatie over onze producten; -rapporteren van bijzonderheden aan de teamleader Customer Support.
Naar wie zijn wij op zoek?
-Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal; -je hebt uitmuntende sociale en communicatieve vaardigheden; -je bent klantvriendelijk met een positieve en enthousiaste mentaliteit; -je bent stressbestendig en denkt graag probleemoplossend; -je kunt vlot typen en goed met verschillende systemen op de computer omgaan;
Wat biedt het bedrijf?
-korting op ons gehele assortiment; -interne opleiding -vrijdagmiddagborrels/fris om het weekend in te luiden; -teamuitjes waarvoor jij suggesties mag aandragen;
Wat ga je leren?
- Onderzoekt de customer journey
- B1-K1-W1 Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart
- B1-K1-W2 Analyseert de customer journey
- B1-K1-W3 Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen
- B1-K1-W4 Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart
- B1-K1-W5 Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking
- Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten
- B1-K2-W1 Inventariseert wensen en behoeften
- B1-K2-W2 Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit
- B1-K2-W3 Voert webcare uit
- Voert een commercieel traject uit
- P1-K1-W1 Bereidt een commercieel traject voor
- P1-K1-W2 Acquireert klanten en/of opdrachten
- P1-K1-W3 Presenteert en profileert het commerciële aanbod van de onderneming
- P1-K1-W4 Voert een verkoopgesprek
- P1-K1-W5 Doet klanten een commercieel aanbod
- P1-K1-W6 Verzorgt het interne ordertraject
- P1-K1-W7 Voert aftersales uit
Kenmerken
- Mogelijkheden voor begeleiding op maat