ZETES B.V. ICT-support stage plek Customer Care
Customer Care is het primaire aanspreekpunt voor onze klanten met betrekking tot de operationele prestaties van de oplossingen die zij van Zetes afnemen. Customer Care geeft op klantgerichte en accurate wijze antwoorden op uiteenlopende vragen van klanten, lost hun storingen op, coördineert oplossingen voor gevarieerde problemen en bewaakt de voortgang van eventuele reparaties. Remote bewaakt Customer Care de status en de beschikbaarheid van de Zetes oplossingen bij klanten. Hierbij zorgt Customer Care ervoor dat (potentiële) incidenten vroegtijdig onderkend en ondervangen worden.
Naar wie zijn wij op zoek?
- Flexibel, proactief en samenwerkingsgericht. - Je bent bereid te leren. - Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal (zowel schriftelijk als mondeling).
Wat biedt het bedrijf?
De werkzaamheden bestaan uit: - Patch management (nieuwe versies update van terminals) - Verzorgen van staging en configuratie en installatie van mobiele terminals (met name Android OS). Het is belangrijk dat de stage ook betrekking heeft tot de documentatie van de configuratie documenten. Dit betekent dus dat er nauw opgelet moet worden tijden de configuraties of alles klopt en of de documentatie op een juiste manier is doorgevoerd. We zijn op weg naar een zogenoemde ‘hufterproof’ manier van werken om te zorgen dat iedereen de staging werkzaamheden kan uitvoeren, ongeacht hun kennis van IT en technisch inzicht. In theorie betreft het kort cyclische handelingen maar de werkzaamheden vragen vooral veel aandacht voor detail – dat maakt dat het repetitieve aspect minder eentonig is dan wellicht verwacht wordt. Iedere terminal en iedere klant is anders – zo ook de configuratie die er bij hoort.
Wat ga je leren?
- Ondersteunt gebruikers
- B1-K1-W1 Handelt meldingen af
- B1-K1-W2 Instrueert gebruikers
- B1-K1-W3 Installeert, configureert en beheert gebruikersdevices
- Beheert de infrastructuur
- B1-K2-W1 Installeert en configureert netwerk- en infrastructuuronderdelen
- B1-K2-W2 Beheert en monitort netwerk- en infrastructuuronderdelen
- Beheert applicaties
- B1-K3-W1 Adviseert over, installeert en configureert applicaties
- B1-K3-W2 Onderhoudt applicaties
Kenmerken
- Bereid om te werken aan fysieke toegankelijkheid
- Mogelijkheden voor begeleiding op maat