Leidinggevende international hospitality

Hilton Malta Human Resources Administrator (Internship)

The position includes the following responsibilities: • Preparing certificates, creating posters and communications for team members. • Taking care of updating our digital notice boards, social media and media portals. • Assist and organise team member events (this can involve contact and negotiating with suppliers, organising set up of events and delivery of products). • Taking care of our guest feedback system. • Assisting team members with requests. • Helping our Training and Development Manager with booking venues for training sessions, and updating training record. • Assisting the Admin team with admin functions (this includes digital filing, updating records, and other admin-related tasks). • Other General Duties.

Naar wie zijn wij op zoek?

To successfully fill this role, you should maintain the attitude, behaviours, skills, and values that follow: • Positive attitude. • Good communication and people skills. • Computer literate. • Committed to delivering a high level of customer service, both internally and externally. • Excellent grooming standards. • Flexibility to respond to a range of different work situations. • Ability to work in a fast-paced environment. • Ability to work on your own and also in teams. It would be advantageous in this position for you to demonstrate the following capabilities and distinctions: • Previous experience in Human Resources or in an administration function. • Excellent knowledge of hospitality. Languages: • High level of the English Language; both written and spoken. • Knowledge of other languages would be considered an asset.

Wat biedt het bedrijf?

The placement company offers: - Free Meals whilst on duty. - Learning & Development Opportunities.

Wat ga je leren?

  • Werkt mee in drank- en spijsverstrekkende bedrijven
  • B1-K1-W1 Ontvangt en informeert/adviseert de gast/klant/reiziger/bezoeker
  • B1-K1-W2 Neemt bestelling op en serveert deze
  • B1-K1-W3 Maakt de rekening op en neemt afscheid van de gast/klant/reiziger/bezoeker
  • B1-K1-W4 Creëert en bewaakt sfeer
  • B1-K1-W5 Neemt speciale arrangementen, partijen of bestellingen aan
  • Werkt mee in logiesverstrekkende bedrijven
  • B1-K2-W1 Neemt reserveringen aan voor kamers en/of zalen en arrangementen
  • B1-K2-W2 Checkt de gast/klant/reiziger/bezoeker in
  • B1-K2-W3 Verleent service aan gasten/klanten/reizigers/bezoekers tijdens hun verblijf
  • B1-K2-W4 Bewaakt de veiligheid
  • B1-K2-W5 Checkt de gast/klant/reiziger/bezoeker uit
  • Treedt op als aanspreekpunt voor gasten/klanten/reizigers/bezoekers
  • B1-K3-W1 Informeert en adviseert de gast/klant/reiziger/bezoeker
  • B1-K3-W2 Verkoopt en/of verhuurt producten en/of diensten
  • B1-K3-W3 Signaleert en behandelt klachten
  • B1-K3-W4 Onderhoudt in- en/of externe contacten
  • Realiseert commercieel aanbod
  • B1-K4-W1 Werft gasten/klanten/reizigers/bezoekers en opdrachten
  • B1-K4-W2 Promoot producten en diensten
  • B1-K4-W3 Stelt een passend aanbod op
  • B1-K4-W4 Maakt een prijsberekening bij het aanbod
  • Geeft leiding en voert beheerstaken uit
  • B1-K5-W1 Maakt een operationeel plan
  • B1-K5-W2 Plant en verdeelt werkzaamheden
  • B1-K5-W3 Begroot financiën
  • B1-K5-W4 Bewaakt financiën
  • B1-K5-W5 Begeleidt en stuurt medewerkers aan
  • B1-K5-W6 Voert intern formele gesprekken

lees verder