Batavia B.V. Batavia groeit verder! Daarom zijn wij per direct op zoek naar een klantenservice medewerker voor 32-40 uur per week. Een ambitieuze starter die stappen wil maken! Locatie: Staphorst - regio Zwolle - langs de A28.
Beantwoorden van de telefoon & e-mails Beantwoorden van klantvragen in Bol.com, Amazon & andere marktplaatsen Beheren van Facebook & Instagram / klantvragen beantwoorden Antwoorden op recensies van klanten, klanten aansporen om recensies achter te laten Orders bijhouden; wat gaat er goed? wat gaat er mis? waar gaat het mis? wat kan beter? E-commerce team versterken
Naar wie zijn wij op zoek?
Wat heb jij in huis? • Jij krijgt energie van een dynamische omgeving en wil dolgraag je eerste stappen zetten in de wereld van klantenservice. • Je doet een studie in de richting van klantenservice. • Je beheerst de Nederlandse en Engelse taal uitstekend. Dit is een eis, omdat we in een internationaal team werken. • Een pre is beheersing van de Duitse en/of Franse taal, maar dit is geen eis • Je woont in regio Zwolle, Meppel, of Staphorst
Wat biedt het bedrijf?
Wat bieden wij jou? Je komt te werken in een internationaal team in een dynamische, ondernemende en snel ontwikkelende organisatie. Er heerst bij ons een no-nonsense cultuur waarbij een lolletje ook zeker moet kunnen. Je krijgt de vrijheid om mee te bouwen aan een stoer merk waar veel ruimte is voor jouw persoonlijke inbreng. Uiteraard tegen een marktconform salaris. Het betreft een functie voor 32-40 uur per week. Wij zien graag jouw sollicitatie graag tegemoet! Je motivatiebrief en CV mag je richten aan Damian Wirosemito (E-commerce Specialist). Meer informatie over ons vind je op onze website bataviapower.com en de webshop bataviastore.com.
Wat ga je leren?
- Onderzoekt de customer journey
- B1-K1-W1 Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart
- B1-K1-W2 Analyseert de customer journey
- B1-K1-W3 Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen
- B1-K1-W4 Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart
- B1-K1-W5 Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking
- Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten
- B1-K2-W1 Inventariseert wensen en behoeften
- B1-K2-W2 Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit
- B1-K2-W3 Voert webcare uit
- Voert een commercieel traject uit
- P1-K1-W1 Bereidt een commercieel traject voor
- P1-K1-W2 Acquireert klanten en/of opdrachten
- P1-K1-W3 Presenteert en profileert het commerciële aanbod van de onderneming
- P1-K1-W4 Voert een verkoopgesprek
- P1-K1-W5 Doet klanten een commercieel aanbod
- P1-K1-W6 Verzorgt het interne ordertraject
- P1-K1-W7 Voert aftersales uit
Kenmerken
- Mogelijkheden voor begeleiding op maat
- Opleiden voor een mbo-certificaat
- Met uitzicht op een vaste baan