NG-BLU Networks Weet jij wat Voice Over IP is? Bij ons kun je alles over deze leuke en interessante richting in ICT leren kennen.
Wij leveren telefoniediensten aan zakelijke klanten. Als student draait mee op de voice support afdeling. Dat is een afdeling van ca. 10 personen. Je leert eerst onze telefonie diensten kennen. Daarna draai je mee met het beantwoorden van vragen en oplossen van technische problemen voor onze klanten en partners. Daarnaast ben je bezig met het configureren van telefoons en andere technische apparatuur. Verder bestaat het werk uit testen van software en documenteren van je werkzaamheden.
Naar wie zijn wij op zoek?
Het belangrijkste is dat je gemotiveerd bent om te leren. Communicatie is bij ons belangrijk. Je zult per telefonisch en schriftelijk met klanten communiceren. En daarnaast samenwerken met collega's.
Wat biedt het bedrijf?
• Samenwerken met enthousiaste en professionele collega’s in een hecht team. • Veel ruimte om je kennis en vaardigheden verder te ontwikkelen. • Dagelijks een goed verzorgde lunch op kantoor.
Wat ga je leren?
- Ondersteunt gebruikers
- B1-K1-W1 Handelt meldingen af
- B1-K1-W2 Instrueert gebruikers
- B1-K1-W3 Installeert, configureert en beheert gebruikersdevices
- Beheert de infrastructuur
- B1-K2-W1 Installeert en configureert netwerk- en infrastructuuronderdelen
- B1-K2-W2 Beheert en monitort netwerk- en infrastructuuronderdelen
- Beheert applicaties
- B1-K3-W1 Adviseert over, installeert en configureert applicaties
- B1-K3-W2 Onderhoudt applicaties
- Ontwikkelt digitale informatievoorzieningen
- P2-K1-W1 Ontwerpt een informatievoorziening
- P2-K1-W2 Automatiseert processen
- P2-K1-W3 Beheert databases
- Controleert de security
- P2-K2-W1 Geeft security advies en verbetert de security
- P2-K2-W2 Reageert op security incidenten
Kenmerken
- Bereid om te werken aan fysieke toegankelijkheid