Strandhotel Cadzand-Bad
- Naam Strandhotel Cadzand-Bad
- Leerbedrijf ID 100168810
- KvK naam Strandhotel Cadzand
- KvK nummer 21019144
- KvK vestigingsnummer 000001718991
- Bedrijfsindeling Hotels (geen hotel-restaurants), pensions en conferentieoorden
- Telefoon +31117392110
- Bedrijfsgrootte 10 tot en met 50 medewerkers
- Totale capaciteit 7
- Stage/bbl overeenkomsten 5
Organisatieprofiel
- Omschrijving Wij zijn het Strandhotel gelegen te Cadzand-Bad. Wij zijn een hotel gelegen aan de Zeeuwse kust met meerdere culinaire restaurants. Wij bieden onze gasten een uniek verblijf aan zee met een culinaire ervaring. Wij verwelkomen onze gasten in de living van ons hotel en verzorgen hier onze check-in. Achter onze balie worden gasten geassisteerd bij vragen en wordt informatie gegeven. In de back office worden de administratieve taken vervuld. Hier worden via de telefoon en e-mail reserveringen gemaakt. Er worden reservering verwerkt die via onze eigen website binnen komen. Er worden voorbereidingen gedaan voor de check-in van de volgende dag. Ons hotel bestaat uit tweepersoonskamers met uitzicht op Cadzand-Bad of met uitzicht op zee. Daarnaast hebben wij een familiekamer geschikt voor 3 personen en familiesuites die geschikt zijn voor 4 personen. Ook bieden wij appartementen aan die geschikt zijn voor 4 of voor 6 personen. Gasten die bij ons verblijven kunnen gebruik maken van een overnachting met een ontbijtbuffet die in het Pine House wordt verzorgd. Het hotel beschikt over een bar, casual dining restaurant en fine dining restaurant. In de jachthaven is er nog een restaurant en beachclub. Het restaurant van het hotel waar een casual en fine dining restaurant in zijn gelegen ligt pal op de duinen en biedt prachtig uitzicht naar de zee. De bar ligt in de lobby van het hotel. Zeeuwse producten en met name vis, schaal en schelpdieren, staan in alle concepten centraal. Wij bieden ook de mogelijkheden aan voor evenementen. Wij hebben 2 vergaderruimtes die geschikt zijn voor maximaal 18 personen. Het is mogelijk om te vergaderen en daarnaast in het hotel te verblijven. Tijdens de vergadering kunnen er pastry items worden voorzien van onze eigen patisserie afdeling. Daarnaast kan er een business lunch worden voorzien en natuurlijk een diner in één van onze restaurants. Als medewerker in één van onze restaurants draag je bij aan de algehele gastbeleving door het uitvoeren van deze taken met toewijding, professionaliteit en een glimlach. Jouw rol als ondersteuning van de vaste krachten is van onschatbare waarde voor het succes de guest experience. Hierbij kan je denken aan de volgende taken: Een stage in de F&B-afdelingen van het Strandhotel: Assisteren van de gastvrouw/gastheer: Als medewerker in het restaurant ondersteun je de gastvrouw/gastheer bij het verwelkomen van gasten. Je zorgt ervoor dat ze zich op hun gemak voelen, beantwoordt eventuele vragen en biedt assistentie bij het begeleiden van gasten naar hun tafels. Een vriendelijke en attente benadering is hierbij van groot belang. Mise en Place: Het voorbereiden van de mise en place is een cruciale taak. Je zorgt ervoor dat alle benodigde ingrediënten, serviesgoed, servetten en bestek klaar zijn voor het daaropvolgende lunch/diner service. Dit omvat het snijden van groenten, opmaken van salades en zorgen voor een nette en volledig opgedekte restaurantzaal. Reserveringen controleren & VIP-profielen bijhouden: Het beheren van reserveringen is een belangrijk onderdeel van een soepel verlopende lunch of diner. Je controleert reserveringen, houdt rekening met speciale verzoeken en zorgt ervoor dat alle reserveringen waar nodig worden opgevolgd en worden herbevestigd. Ook vul je de VIP-gastenkaartjes aan met de nodige informatie. Serveren van Food en Drinks: In de zaal ben je verantwoordelijk voor het opnemen van bestellingen en het serveren van gerechten en drankjes volgens de vastgestelde normen. Je hebt oog voor detail en zorgt ervoor dat de presentatie en kwaliteit van het geserveerde eten en drinken aan de verwachtingen van de gasten voldoen. Je schakelt waar nodig een vaste medewerker in voor ondersteuning. Communicatie met keuken en bar: Een goede communicatie met de keuken en de bar is van groot belang. Je geeft bestellingen door, informeert over specifieke dieetwensen of allergieën en zorgt ervoor dat alle gerechten op tijd en in de juiste volgorde worden geserveerd.
- Informatie Leren & Werken Wij hebben ervaringen met studenten van verschillende opleidingen. Je kan bij ons terecht wanneer je de opleidingen volgt zoals, manager/ondernemer horeca, management assistant, zelfstandig medewerk travel/hospitality, managementassistent/directiesecretaresse, secretariële beroepen, zelfstandig medewerker leisure/hospitality en frontofficemedewerker. Wij bieden als stageplek een veelzijdige stage aan. Contact met onze gasten staat op nummer 1! Contact met de gasten is op verschillende manieren. Aan de front office balie bij het inchecken en uitchecken. In onze living wanneer we gasten tegen komen. In de back office door middel van telefonisch contact en via e-mail. Er zit ook een administratieve kant aan de stage. Dit uit zich in maken van reserveringen voor het hotel en onze restaurants. Het verwerken van reserveringen. Het behandelen van aanvragen via e-mail of telefoon. Een stage in de F&B-afdelingen van het Strandhotel: Assisteren van de gastvrouw/gastheer: Als medewerker in het restaurant ondersteun je de gastvrouw/gastheer bij het verwelkomen van gasten. Je zorgt ervoor dat ze zich op hun gemak voelen, beantwoordt eventuele vragen en biedt assistentie bij het begeleiden van gasten naar hun tafels. Een vriendelijke en attente benadering is hierbij van groot belang. Mise en Place: Het voorbereiden van de mise en place is een cruciale taak. Je zorgt ervoor dat alle benodigde ingrediënten, serviesgoed, servetten en bestek klaar zijn voor het daaropvolgende lunch/diner service. Dit omvat het snijden van groenten, opmaken van salades en zorgen voor een nette en volledig opgedekte restaurantzaal. Reserveringen controleren & VIP-profielen bijhouden: Het beheren van reserveringen is een belangrijk onderdeel van een soepel verlopende lunch of diner. Je controleert reserveringen, houdt rekening met speciale verzoeken en zorgt ervoor dat alle reserveringen waar nodig worden opgevolgd en worden herbevestigd. Ook vul je de VIP-gastenkaartjes aan met de nodige informatie. Serveren van Food en Drinks: In de zaal ben je verantwoordelijk voor het opnemen van bestellingen en het serveren van gerechten en drankjes volgens de vastgestelde normen. Je hebt oog voor detail en zorgt ervoor dat de presentatie en kwaliteit van het geserveerde eten en drinken aan de verwachtingen van de gasten voldoen. Je schakelt waar nodig een vaste medewerker in voor ondersteuning. Communicatie met keuken en bar: Een goede communicatie met de keuken en de bar is van groot belang. Je geeft bestellingen door, informeert over specifieke dieetwensen of allergieën en zorgt ervoor dat alle gerechten op tijd en in de juiste volgorde worden geserveerd.
- Informatie Student Wij werken met veel verschillende scholen samen: - De Rooi Pannen - Scalda - MBO Amersfoort - VISTA College - ROC Friese Poort - ROC West-Brabant Staat jouw school er niet tussen, informeer gerust naar de mogelijkheden! Wij bieden ook de mogelijk om als stagiaire in een personeelshuis te verblijven. Dit is op 5 minuten afstand gelegen van het Strandhotel. Mocht je niet in de buurt wonen, kun je in dit huis verblijven gedurende je stage. Wij zijn nieuwsgierig naar jou als stagiaire! Meer informatie over ons bedrijf kun je lezen op www.strandhotel.eu. Indien je vragen hebt, neem gerust contact met ons op.
-
Organisatie kenmerken
- Internationalisation at home
Strandhotel Cadzand-Bad
- Naam Strandhotel Cadzand-Bad
- Leerbedrijf ID 100168810
- KvK naam Strandhotel Cadzand
- KvK nummer 21019144
Erkenningen
Sector: Economie en administratie
niveau 2 / 5-5-2022
Voert taken uit binnen de zakelijke dienstverlening (B1-K1)
- Treedt op als aanspreekpunt voor klanten (B1-K1-W1)
- Verzorgt zakelijke communicatie (B1-K1-W2)
- Verwerkt gegevens (B1-K1-W3)
- Werkt aan producten/opdrachten binnen geld-, goederen- en informatie beweging (B1-K1-W4)
Verricht ondersteunende werkzaamheden in de zakelijke dienstverlening (P1-K1)
- Voert facilitaire werkzaamheden uit (P1-K1-W1)
- Voert logistieke werkzaamheden uit (P1-K1-W2)
Equivalenten van deze opleiding
- Administratief medewerker (22156)
- Administratief medewerker (90470)
- Administratief medewerker (Secretarieel medewerker) (90472)
- Administratief medewerker (Telefonist/receptionist) (90473)
- Business Services (23296)
- Medewerker (financiële) administratie (25149)
- Medewerker secretariaat en receptie (25150)
- Ondersteunende administratieve beroepen (23068)
niveau 4 / 21-12-2023
Voert taken uit binnen de zakelijke dienstverlening (B1-K1)
- Treedt op als aanspreekpunt voor klanten (B1-K1-W1)
- Verzorgt zakelijke communicatie (B1-K1-W2)
- Verwerkt gegevens (B1-K1-W3)
- Werkt aan producten/opdrachten binnen geld-, goederen- en informatie beweging (B1-K1-W4)
Verzorgt marketing en (interne) communicatietrajecten (P6-K1)
- Levert managementinformatie (P6-K1-W1)
- Verzorgt marketing- en communicatieactiviteiten (P6-K1-W2)
- Voert marktonderzoeken uit (P6-K1-W3)
Equivalenten van deze opleiding
- Business Services (23296)
- Marketing, communicatie en evenementen (23067)
- Medewerker marketing en communicatie (22166)
- Medewerker marketing en communicatie (25148)
- Medewerker marketing en communicatie (90530)
- Medewerker marketing en communicatie (Assistent communicatiemedewerker) (90531)
- Medewerker marketing en communicatie (Marketing medewerker) (90532)
niveau 4 / 16-9-2015
Voert taken uit binnen de zakelijke dienstverlening (B1-K1)
- Treedt op als aanspreekpunt voor klanten (B1-K1-W1)
- Verzorgt zakelijke communicatie (B1-K1-W2)
- Verwerkt gegevens (B1-K1-W3)
- Werkt aan producten/opdrachten binnen geld-, goederen- en informatie beweging (B1-K1-W4)
Voert office & management support uit (P3-K1)
- Levert managementinformatie (P3-K1-W1)
- Ondersteunt bij ontwikkelen van corporate information (P3-K1-W2)
- Handelt administratieve en financiële zaken af (P3-K1-W3)
- Organiseert interne bijeenkomsten (P3-K1-W4)
Equivalenten van deze opleiding
- Business Services (23296)
- Management assistant (25574)
- Managementassistent (90510)
- Managementassistent (Directiesecretaresse) (90511)
- Managementassistent (Projectsecretaresse) (90512)
- Managementassistent/directiesecretaresse (25151)
- Office- en managementsupport (23231)
- Secretariele beroepen (23069)
- Secretariele beroepen (93250)
- Secretariële beroepen (22157)
- Secretariële beroepen (95390)
- Secretariele beroepen (Directiesecretaresse) (93251)
- Secretariele beroepen (Directiesecretaresse/managementassistent) (95391)
- Secretariele beroepen (Juridisch secretaresse) (95392)
- Secretariele beroepen (Managementassistent) (93252)
- Secretariele beroepen (Medisch secretaresse) (95393)
Sector: Horeca en bakkerij
niveau 4 / 20-5-2021
Onderneemt (B1-K1)
- Ontwikkelt een ondernemingsplan (B1-K1-W1)
- Treft voorbereidingen voor het starten van een onderneming (B1-K1-W2)
- Implementeert het ondernemingsplan (B1-K1-W3)
- Maakt marktanalyse (B1-K1-W4)
- Voert commerciële activiteiten uit (B1-K1-W5)
- Stelt financieel beleid vast en bepaalt de verkoopprijs (B1-K1-W6)
- Bepaalt inkoop- en voorraadbeleid (B1-K1-W7)
Geeft leiding en voert beheerstaken uit (B1-K2)
- Maakt een operationeel plan (B1-K2-W1)
- Plant en verdeelt de werkzaamheden (B1-K2-W2)
- Begroot financiën (B1-K2-W3)
- Bewaakt financiën (B1-K2-W4)
- Stuurt medewerkers aan (B1-K2-W5)
- Voert intern formele gesprekken (B1-K2-W6)
Werkt mee in drank- en spijsverstrekkende bedrijven (P2-K1)
- Verricht voorbereidende werkzaamheden in het horecabedrijf (P2-K1-W1)
- Werkt mee in de bediening (P2-K1-W2)
- Werkt mee in de keuken (P2-K1-W3)
- Voert afrondende werkzaamheden uit in het horecabedrijf (P2-K1-W4)
- Creëert en bewaakt sfeer (P2-K1-W5)
Werkt mee in logiesverstrekkende bedrijven (P2-K2)
- Neemt reserveringen aan voor kamers en/of zalen en arrangementen (P2-K2-W1)
- Checkt de gast in (P2-K2-W2)
- Verleent service aan gasten tijdens hun verblijf (P2-K2-W3)
- Bewaakt de veiligheid (P2-K2-W4)
- Checkt de gast uit (P2-K2-W5)
- Maakt night audit rapportages van de omzet (P2-K2-W6)
- Ontwikkelt arrangementen en speciale activiteiten (P2-K2-W7)
Equivalenten van deze opleiding
- Horeca en bakkerij (79120)
- Ondernemer horeca/bakkerij (22179)
- Ondernemer horeca/bakkerij (23087)
- Ondernemer horeca/bakkerij (90300)
- Ondernemer horeca/bakkerij (Manager/ondernemer horeca) (90303)
niveau 4 / 27-9-2022
Onderneemt (B1-K1)
- Ontwikkelt een ondernemingsplan (B1-K1-W1)
- Treft voorbereidingen voor het starten van een onderneming (B1-K1-W2)
- Implementeert het ondernemingsplan (B1-K1-W3)
- Maakt marktanalyse (B1-K1-W4)
- Voert commerciële activiteiten uit (B1-K1-W5)
- Stelt financieel beleid vast en bepaalt de verkoopprijs (B1-K1-W6)
- Bepaalt inkoop- en voorraadbeleid (B1-K1-W7)
Geeft leiding en voert beheerstaken uit (B1-K2)
- Maakt een operationeel plan (B1-K2-W1)
- Plant en verdeelt de werkzaamheden (B1-K2-W2)
- Begroot financiën (B1-K2-W3)
- Bewaakt financiën (B1-K2-W4)
- Stuurt medewerkers aan (B1-K2-W5)
- Voert intern formele gesprekken (B1-K2-W6)
Werkt mee in drank- en spijsverstrekkende bedrijven (P3-K1)
- Verricht voorbereidende werkzaamheden in het horecabedrijf (P3-K1-W1)
- Sluit het bedrijf af (P3-K1-W10)
- Ontvangt en informeert/adviseert de gast (P3-K1-W2)
- Neemt de bestelling op en serveert deze (P3-K1-W3)
- Maakt dranken serveergereed (P3-K1-W4)
- Bereidt gerechten (P3-K1-W5)
- Maakt de rekening op en neemt afscheid van de gast (P3-K1-W6)
- Creëert en bewaakt sfeer (P3-K1-W7)
- Neemt speciale arrangementen, partijen of bestellingen aan (P3-K1-W8)
- Voert afrondende werkzaamheden uit in het horecabedrijf (P3-K1-W9)
Equivalenten van deze opleiding
- Horeca en bakkerij (79120)
- Ondernemer horeca/bakkerij (22179)
- Ondernemer horeca/bakkerij (23087)
- Ondernemer horeca/bakkerij (90300)
- Ondernemer horeca/bakkerij (Manager/ondernemer cafe-bar) (90301)
- Ondernemer horeca/bakkerij (Manager/ondernemer fastservice) (90302)
Sector: Toerisme en recreatie
niveau 4 / 2-11-2021
Treedt op als aanspreekpunt voor klanten/gasten (B1-K1)
- Ontvangt de klant/gast (B1-K1-W1)
- Informeert en adviseert de klant/gast (B1-K1-W2)
- Verkoopt en/of verhuurt producten en/of diensten (B1-K1-W3)
- Signaleert en behandelt klachten (B1-K1-W4)
- Onderhoudt in- en/of externe contacten (B1-K1-W5)
- Werft klanten/gasten en opdrachten (B1-K1-W6)
Voert administratieve en financiële processen uit (B1-K2)
- Stelt informatiemateriaal samen (B1-K2-W1)
- Houdt financiële administratie bij en handelt transacties af (B1-K2-W2)
- Houdt de administratie bij (B1-K2-W3)
- Doet voorstellen voor aftersales of aanpassing van de dienstverlening (B1-K2-W4)
Realiseert commercieel aanbod (P4-K1)
- Promoot producten en diensten (P4-K1-W1)
- Stelt een passend aanbod op met gerelateerde services en producten (P4-K1-W2)
- Maakt een prijsberekening bij het aanbod (P4-K1-W3)
Geeft leiding (P4-K2)
- Plant en verdeelt de werkzaamheden (P4-K2-W1)
- Instrueert en begeleidt nieuwe collega's, stagiairs en/of vrijwilligers (P4-K2-W2)
- Voert formele gesprekken (P4-K2-W3)
Voert beheerstaken uit (P4-K3)
- Maakt een operationeel plan (P4-K3-W1)
- Maakt een begrotingsvoorstel (P4-K3-W2)
- Bewaakt financiën (P4-K3-W3)
Equivalenten van deze opleiding
- Aqua & leisure (Aqua & leisure executive) (93330)
- Commercieel medewerker reizen (Leidinggevende verkoop reizen) (93350)
- Front officemedewerker (90620)
- Frontofficemedewerker (22184)
- Frontofficemedewerker (94070)
- Frontofficemedewerker (Frontofficemanager) (94072)
- Frontofficemedewerker (Hoofd informatie) (94071)
- Leidinggev. horeca, contractcatering, inf., recr. en bakk. (Aqua & leisure executive) (90681)
- Leidinggev. horeca, contractcatering, inf., recr. en bakk. (Hoofd informatie) (90684)
- Leidinggev. horeca, contractcatering, inf., recr. en bakk. (Leisure & hospitality executive) (90688)
- Leidinggevende leisure & hospitality (25351)
- Leidinggevende travel & hospitality (25352)
- Leisure & hospitality (22187)
- Leisure & hospitality (Leisure & hospitality executive) (94130)
- Reizen (Manager verkoop reizen) (94100)
- Toerisme en recreatie (79130)
- Travel, leisure & hospitality (23134)
- Travel, Leisure & Hospitality (23264)
Sector: Transport, scheepvaart en logistiek
niveau 4 / 24-10-2017
Verleent service aan (internationale) passagiers/gasten (B1-K1)
- Informeert en assisteert passagiers/gasten (B1-K1-W1)
- Zorgt voor veiligheid en naleving van regels (B1-K1-W2)
- Werkt samen in een (internationaal) team (B1-K1-W3)
Begeleidt (internationale) passagiers op de luchthaven (B1-K2)
- Niet uitvoerbaar: Handelt passagiers en bagage af (B1-K2-W1)
- Niet uitvoerbaar: Begeleidt instappen en uitstappen van passagiers vanaf de grond (B1-K2-W2)
- Niet uitvoerbaar: Handelt bijzondere bagage af (B1-K2-W3)
Begeleidt (internationale) passagiers in het vliegtuig (B1-K3)
- Niet uitvoerbaar: Bereidt de vlucht voor (B1-K3-W1)
- Niet uitvoerbaar: Begeleidt instappen en uitstappen van passagiers vanuit het vliegtuig (B1-K3-W2)
- Niet uitvoerbaar: Begeleidt en verzorgt passagiers tijdens de vlucht (B1-K3-W3)
- Niet uitvoerbaar: Rondt cabinewerkzaamheden af (B1-K3-W4)
Equivalenten van deze opleiding
- Dienstverlening in de luchtvaart (23139)
- Dienstverlening in de luchtvaart (23260)
- Luchtvaartdienstverlener (22129)
- Luchtvaartdienstverlener (25363)
- Luchtvaartdienstverlener (91850)
- Transport, scheepvaart en logistiek (79070)
Strandhotel Cadzand-Bad
- Naam Strandhotel Cadzand-Bad
- Leerbedrijf ID 100168810
- KvK naam Strandhotel Cadzand
- KvK nummer 21019144
Contactpersonen (2)
-
Linda van den Bunder Contactpersoon BPVRollen
Contactpersoon BPV
-
Gorthmanns Contactpersoon BPVRollen
Contactpersoon BPV