Junior accountmanager

Keramische Industrie Limburg B.V. Allround stage plek, waarin je echt onderdeel bent van een TEAM!

Je bent een onderdeel van ons team! Doordat je meewerkt in onze dagelijkse handelingen krijg je een goed beeld van het verkoopproces. Verkoop draait namelijk niet alleen om het moment dat de verkoop wordt gemaakt. Je gaat o.a. meedenken in onze marketingplannen, online zichtbaarheid en social media. Om te kunnen verkopen moeten de administratieve voorraden goed worden beheerd, dit vertrouwen wij aan jou toe! Onze producten worden vervoerd, hiervoor hebben wij diverse transporteurs. De facturen die zij sturen, ga jij controleren. Jij durft de telefoon aan te nemen, of bent bereid dit met ons te leren. Heb je kennis van een andere taal? dat vernemen wij graag! Helaas gaat er ook wel eens iets mis, dan kunnen er klachten binnenkomen. Samen bekijken we deze klachten en leren wij je de juiste manier om deze af te handelen. Heb jij ideeën in onze markt? spreek ze uit, dan kijken we samen naar de mogelijkheden... en wie weet is er straks een product met jouw inspiratie!

Naar wie zijn wij op zoek?

Bij ons is elke student welkom. Uiteraard is het mooi als je sociale vaardigheden hebt. Echter is een stage plek er niet voor niks. Wij zijn er om jou dingen te leren! Waar een wil is, is een weg.....

Wat biedt het bedrijf?

De Keramische Industrie is een leerbedrijf. Wij bieden geen contracten aan onze stagiaires. Wil jij in je vakanties na je stage periode nog wat bijverdienen? geef dit dan aan tijdens je stage! Dan bekijken we samen naar de mogelijkheden. Elke dag hebben wij 1 uur pauze. Dit hebben wij gezamenlijk in een open kantine. Je hebt de mogelijkheid om hier vers eten te maken. Onze kantine is voorzien van een volledige keuken met apparatuur. Ga jij liever een blokje wandelen? dan is dat ook helemaal prima. Pauze heeft iedereen op zijn eigen manier.

Wat ga je leren?

  • Onderzoekt de customer journey
  • B1-K1-W1 Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W2 Analyseert de customer journey
  • B1-K1-W3 Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen
  • B1-K1-W4 Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W5 Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking
  • Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten
  • B1-K2-W1 Inventariseert wensen en behoeften
  • B1-K2-W2 Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit
  • B1-K2-W3 Voert webcare uit
  • Voert het accountmanagement uit en beheert relaties
  • P4-K1-W1 Voert accountanalyses uit
  • P4-K1-W2 Stelt een accountplan op
  • P4-K1-W3 Coördineert het uitvoeren van een accountplan
  • P4-K1-W4 Evalueert een accountplan
  • P4-K1-W5 Bouwt en onderhoudt een relatienetwerk
  • Voert een commercieel traject uit
  • P4-K2-W1 Bereidt een commercieel traject voor
  • P4-K2-W2 Acquireert klanten en/of opdrachten
  • P4-K2-W3 Voert een verkoopgesprek
  • P4-K2-W4 Doet klanten een commercieel aanbod
  • P4-K2-W5 Verzorgt het interne ordertraject
  • P4-K2-W6 Voert aftersales uit

lees verder