Terneuzen Hotels - Churchill Terneuzen Leid de Gastbeleving – Start Jouw Stage als Leidinggevende Travel & Hospitality bij Churchill Hotel Terneuzen!
Als leerling in de Front office bij Churchill Hotel Terneuzen is geen dag hetzelfde. Je krijgt de kans om verschillende taken uit te voeren en leert de fijne kneepjes van het vak van hospitality. - Je start de dag met een overdracht van de Nachtreceptionist. Je bespreekt of er bijzonderheden zijn van de nachtshift. Dit zorgt ervoor dat je goed voorbereid aan je werkdag begint. Ook check je of de balie en de lobby er netjes uitziet. Je zorgt ervoor dat het ontvangstgedeelte altijd schoon en verzorgd is voor de gasten. - (Hotel)gasten in/uitchecken/helpen/te woord staan: Je ontvangt gasten die uitchecken, helpt ze met de administratieve handelingen en vraagt naar hun ervaring tijdens hun verblijf. - Je beheert de e-mailbox en neemt de telefoon aan. Het beantwoorden van vragen, het maken en nakijken van reserveringen. - Administratieve taken, zoals facturatie en archiveren van documenten.
Naar wie zijn wij op zoek?
- Representatief: Je hebt een verzorgde uitstraling en weet je professioneel te presenteren naar zowel gasten als collega’s. - Je brengt energie en positiviteit in het team en zorgt ervoor dat de sfeer altijd goed blijft, zelfs op drukke momenten. - Je hebt een natuurlijke gastgerichte houding en zorgt ervoor dat gasten zich altijd welkom en op hun gemak voelen. - Je kunt duidelijk en effectief communiceren met zowel gasten als teamleden. - Je hebt de drive om nieuwe vaardigheden te leren en je te ontwikkelen binnen de hospitality sector.
Wat biedt het bedrijf?
Churchill hotel Terneuzen, onderdeel van Terneuzen Hotels biedt de diverse aspecten van de horeca aan en dat is dan ook de reden dat onze organisatie de perfecte leerplaats is om je ervaring op te doen. Het team is dynamisch, enthousiast, hecht en professioneel, waarvan je erg veel kan leren.
Wat ga je leren?
- Treedt op als aanspreekpunt voor klanten/gasten
- B1-K1-W1 Ontvangt de klant/gast
- B1-K1-W2 Informeert en adviseert de klant/gast
- B1-K1-W3 Verkoopt en/of verhuurt producten en/of diensten
- B1-K1-W4 Signaleert en behandelt klachten
- B1-K1-W5 Onderhoudt in- en/of externe contacten
- B1-K1-W6 Werft klanten/gasten en opdrachten
- Voert administratieve en financiële processen uit
- B1-K2-W1 Stelt informatiemateriaal samen
- B1-K2-W2 Houdt financiële administratie bij en handelt transacties af
- B1-K2-W3 Houdt de administratie bij
- B1-K2-W4 Doet voorstellen voor aftersales of aanpassing van de dienstverlening
- Realiseert commercieel aanbod
- P4-K1-W1 Promoot producten en diensten
- P4-K1-W2 Stelt een passend aanbod op met gerelateerde services en producten
- P4-K1-W3 Maakt een prijsberekening bij het aanbod
- Geeft leiding
- P4-K2-W1 Plant en verdeelt de werkzaamheden
- P4-K2-W2 Instrueert en begeleidt nieuwe collega's, stagiairs en/of vrijwilligers
- P4-K2-W3 Voert formele gesprekken
- Voert beheerstaken uit
- P4-K3-W1 Maakt een operationeel plan
- P4-K3-W2 Maakt een begrotingsvoorstel
- P4-K3-W3 Bewaakt financiën