Office & Management Support Specialist

Zeeland Recruitment

Jouw dagelijkse werkzaamheden zullen onder andere bestaan uit: Algemene ondersteuning afdeling met administratieve werkzaamheden; Opstellen en verbeteren vacature teksten; Plaatsen en managen online vacatures; Screenen en verwerken sollicitaties en cv’s; Plannen sollicitatiegesprekken; Ondersteunen bij intake-gesprekken (of zelf uitvoeren bij goed functioneren!); Searchen potentiële kandidaten op LinkedIn en jobboards; Ondersteunen bij social media; Voorstellen en uitvoeren verbetertrajecten binnen de afdeling.

Naar wie zijn wij op zoek?

Wat vragen wij? Je bent bezig met een MBO4 (laatste jaar) of HBO of Associate Degree opleiding, bij voorkeur in een commerciële of HRM richting: Je bent een organisatietalent en iemand die niet opziet tegen administratieve werkzaamheden; Je hebt een flexibele en dienstverlenende instelling; Je bent proactief, communicatief, representatief en sociaal; Ben je (zakelijk) handig met social media? Dan is dat mooi meegenomen!; Woonachtig in omgeving Terneuzen.

Wat biedt het bedrijf?

-

Wat ga je leren?

  • Voert taken uit binnen de zakelijke dienstverlening
  • B1-K1-W1 Treedt op als aanspreekpunt voor klanten
  • B1-K1-W2 Verzorgt zakelijke communicatie
  • B1-K1-W3 Verwerkt gegevens
  • B1-K1-W4 Werkt aan producten/opdrachten binnen geld-, goederen- en informatie beweging
  • Voert office & management support uit
  • P3-K1-W1 Levert managementinformatie
  • P3-K1-W2 Ondersteunt bij ontwikkelen van corporate information
  • P3-K1-W3 Handelt administratieve en financiële zaken af
  • P3-K1-W4 Organiseert interne bijeenkomsten

lees verder