ResortNet B.V. Op zoek naar een leuke internationale stage in Nederland?
Hou jij ervan om gasten een optimale vakantiebeleving te bezorgen? Dat kan! Reageer nu op deze vacature voor onze afdeling Customer Service! Wij zoeken enthousiaste studenten voor een stage van 5 maanden. Een onvergetelijke vakantie begint en eindigt bij jou als één van onze medewerkers. Je ben het aanspreekpunt van onze gasten, zorgt dat zij alle informatie krijgen die ze nodig hebben en staat onze gasten bij met raad en daad voor alle mogelijke vragen voor, tijdens en na hun verblijf. Samen met je enthousiaste collega’s. • Maak je boekingen en reserveringen voor onze accommodaties. • Beantwoorden van vragen en weet je elke situatie waar onze gasten tegenaan lopen op te lossen. Sta je de gasten met raad en daad bij. • Luister je naar de op- en aanmerkingen van onze gasten en zet je deze om in voorstellen voor acties. Dat geldt ook voor verbeterpunten die jij zelf signaleert. • Speel je in op de behoefte van onze gasten. Daar waar het kan stimuleer je verkopen.
Naar wie zijn wij op zoek?
* Goede schrijf- en spreekvaardigheid van de Nederlandse en Engelse taal * Mondelinge kennis van een extra vreemde taal; als Duits, Frans, Spaans, etc. * Oplossend gericht denken * Makkelijk telefonisch, per e-mail en chat gasten, eigenaren en partners te woord staan
Wat biedt het bedrijf?
Kom stagelopen bij een internationaal bedrijf, onze interne voertaal is Engels. Op locatie Zwolle werken wij in een klein en gezellig team.
Wat ga je leren?
- Treedt op als aanspreekpunt voor klanten/gasten
- B1-K1-W1 Ontvangt de klant/gast
- B1-K1-W2 Informeert en adviseert de klant/gast
- B1-K1-W3 Verkoopt en/of verhuurt producten en/of diensten
- B1-K1-W4 Signaleert en behandelt klachten
- B1-K1-W5 Onderhoudt in- en/of externe contacten
- B1-K1-W6 Werft klanten/gasten en opdrachten
- Voert administratieve en financiële processen uit
- B1-K2-W1 Stelt informatiemateriaal samen
- B1-K2-W2 Houdt financiële administratie bij en handelt transacties af
- B1-K2-W3 Houdt de administratie bij
- B1-K2-W4 Doet voorstellen voor aftersales of aanpassing van de dienstverlening
- Realiseert commercieel aanbod
- P4-K1-W1 Promoot producten en diensten
- P4-K1-W2 Stelt een passend aanbod op met gerelateerde services en producten
- P4-K1-W3 Maakt een prijsberekening bij het aanbod
- Geeft leiding
-
Behoort niet tot het takenpakket: P4-K2-W1 Plant en verdeelt de werkzaamheden
-
Behoort niet tot het takenpakket: P4-K2-W2 Instrueert en begeleidt nieuwe collega's, stagiairs en/of vrijwilligers
- P4-K2-W3 Voert formele gesprekken
- Voert beheerstaken uit
- P4-K3-W1 Maakt een operationeel plan
-
Behoort niet tot het takenpakket: P4-K3-W2 Maakt een begrotingsvoorstel
-
Behoort niet tot het takenpakket: P4-K3-W3 Bewaakt financiën
Kenmerken
- Bereid om te werken aan fysieke toegankelijkheid