GEJO Cycleworld Ben jij die handige jongen of meid die nog veel wil bijleren? dan is hier je kans....
Na een kopje koffie nemen we even de dag door met collega's daarna gaan we aan de gang met het bijvullen van alle onderdelen. Voor de rest van de dag loopt het zoals het komt ... Moeten er nog facturen gemaakt worden van alle reparaties, belt er iemand voor het ophalen van de fiets ( de logistieke planning ) of komt er een klant zijn gerepareerde fiets halen en alle combinaties hiervan komen voorbij. Uiteraard is het adviseren van accessoires, of fietsen een andere belangrijke bezigheid.
Naar wie zijn wij op zoek?
en beetje makkelijk praten maakt het werk niet alleen leuker maar ook een stukje makkelijker. Voor de rest gewoon verzorgd en jezelf zijn de rest leren we je wel aan.
Wat biedt het bedrijf?
Wij zijn een bedrijf met medewerkers in verschillende leeftijden en dus helemaal bij de tijd of het nu gaat over social media of over de voetbal uitslagen of formule ! er is altijd wel een luisterend oor.
Wat ga je leren?
- Onderzoekt de customer journey
- B1-K1-W1 Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart
- B1-K1-W2 Analyseert de customer journey
- B1-K1-W3 Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen
- B1-K1-W4 Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart
- B1-K1-W5 Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking
- Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten
- B1-K2-W1 Inventariseert wensen en behoeften
- B1-K2-W2 Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit
- B1-K2-W3 Voert webcare uit
- Voert een commercieel traject uit
- P1-K1-W1 Bereidt een commercieel traject voor
- P1-K1-W2 Acquireert klanten en/of opdrachten
- P1-K1-W3 Presenteert en profileert het commerciële aanbod van de onderneming
- P1-K1-W4 Voert een verkoopgesprek
- P1-K1-W5 Doet klanten een commercieel aanbod
- P1-K1-W6 Verzorgt het interne ordertraject
- P1-K1-W7 Voert aftersales uit