Zelfstandig medewerker leisure & hospitality

Mercure Hotel Tilburg Centrum Stagiaire Welcomer Front-office en F&B

Als Stagiaire Welcomer specialisme frontoffice ben jij werkzaam binnen alle facetten van de hotellerie. Zo zorg je voor een warm welkom van onze gasten, check jij onze gasten in en uit, vertel je vol passie over al het moois dat Tilburg te bieden heeft. Een stage waar dus veel verschillende werkzaamheden in naar voren komen. Samen met jouw collega’s zorg je voor dé ultieme gastbeleving. Contact met de gasten: dat is waar jij jouw energie uithaalt. Jouw inzet, niveau, motivatie en initiatief bepalen wat je gaat leren en hoeveel verantwoordelijkheden jij krijgt.

Naar wie zijn wij op zoek?

Je beheerst de talen Nederlands en Engels in woord en geschrift. Je volgt een Hotel- of toeristische opleiding. Je bent erg gastvrij, sociaal, communicatief sterk en maakt van nature makkelijk contact met mensen. Je bent zeer leergierig, enthousiast, flexibel en je hebt een sterk gevoel voor kwaliteit en service. Je bent punctueel, secuur en weet van aanpakken. Je woont in de omgeving van Tilburg. Je bent minimaal vijf maanden beschikbaar.

Wat biedt het bedrijf?

Een erkend leerbedrijf Een afwisselende en uitdagende stageplaats, een marktconforme stagevergoeding en leuke extra’s. Een vergoeding van €350 bij mbo-niveau en € 380,- bij hbo-niveau, gebaseerd op een fulltime werkweek. Ruime ervaring in het begeleiden van stagiaires. Jaarlijks leiden wij circa 30 stagiaires op. Elk kwartaal een stagelunch en de mogelijkheid om samen met je collega’s te boksen en gratis sporten bij Basic Fit. Een open feedback cultuur waarin er alle ruimte is om collega’s en leidinggevende feedback te geven op de kernwaarden binnen onze organisatie. Iedere mening telt! De mogelijkheid om, naast je stage, bij ons te komen werken. Bijvoorbeeld in de avonduren of in het weekend. Wanneer jij veel inzet, motivatie en initiatief toont krijg je ook veel verantwoordelijkheden en de mogelijkheid om nieuwe dingen te leren.

Wat ga je leren?

  • Treedt op als aanspreekpunt voor klanten/gasten
  • B1-K1-W1 Ontvangt de klant/gast
  • B1-K1-W2 Informeert en adviseert de klant/gast
  • B1-K1-W3 Verkoopt en/of verhuurt producten en/of diensten
  • B1-K1-W4 Signaleert en behandelt klachten
  • B1-K1-W5 Onderhoudt in- en/of externe contacten
  • B1-K1-W6 Werft klanten/gasten en opdrachten
  • Voert administratieve en financiële processen uit
  • B1-K2-W1 Stelt informatiemateriaal samen
  • B1-K2-W2 Houdt financiële administratie bij en handelt transacties af
  • B1-K2-W3 Houdt de administratie bij
  • B1-K2-W4 Doet voorstellen voor aftersales of aanpassing van de dienstverlening
  • Organiseert activiteiten en ondersteunt bij voorkomende werkzaamheden
  • Behoort niet tot het takenpakket Behoort niet tot het takenpakket: P1-K1-W1 Maakt een planning voor de organisatie van activiteiten
  • Behoort niet tot het takenpakket Behoort niet tot het takenpakket: P1-K1-W2 Bereidt de uitvoering van activiteiten voor
  • Behoort niet tot het takenpakket Behoort niet tot het takenpakket: P1-K1-W3 Begeleidt activiteiten
  • Behoort niet tot het takenpakket Behoort niet tot het takenpakket: P1-K1-W4 Rondt de activiteit af
  • Behoort niet tot het takenpakket Behoort niet tot het takenpakket: P1-K1-W5 Draagt bij aan een veilig en aangenaam verblijf op een recreatiebedrijf/op locatie
  • Behoort niet tot het takenpakket Behoort niet tot het takenpakket: P1-K1-W6 Ondersteunt bij voorkomende werkzaamheden op een recreatiebedrijf/op locatie

lees verder