Oostendorp Honda Tilburg Serviceadviseur Mobiliteitsbranche
Verantwoordelijk voor de operationele processen van de afdeling, inclusief arbeid en onderdelenverkoop, winst en klanttevredenheid. Dient daarnaast een veilige en motiverende werkomgeving te realiseren en te behouden voor personeel en klanten Belangrijkste verantwoordelijkheden Proces • Effectief organiseren, managen en bewaken van onderhouds- en marketingactiviteiten die nodig zijn voor het behalen van doelen voor arbeid, de verkoop van onderdelen, gebruik, winstgevendheid en klanttevredenheid • Klantmanagementsysteem gebruiken dat gegevens van potentiële en bestaande klanten nauwkeurig registreert en een gestructureerd verkoopproces mogelijk maakt • Implementeren van Honda Aftersales Operationele Standaard (HAOS) voor onderhoud, inclusief gestructureerd upselling-proces voor het behalen van verkoop van arbeid en onderdelen conform het bedrijfsplan • Doelen bepalen voor arbeid en de verkoop van onderdelen en de prestaties bewaken conform het bedrijfsplan • Ram
Wat ga je leren?
- Acquireert, beheert relaties en handelt klachten af
- B1-K1-W1 Werft klanten en beheert relaties
- B1-K1-W2 Behandelt klachten
- Verkoopt producten en/of diensten in de mobiliteitsbranche
- B1-K2-W1 Achterhaalt behoefte van de klant
- B1-K2-W2 Presenteert producten en/of diensten
- B1-K2-W3 Begeleidt en adviseert klanten bij aankoop/gebruik van producten en/of diensten en handelt transacties af
- B1-K2-W4 Voert administratieve handelingen uit
- Plant en bewaakt werkzaamheden
- B1-K3-W1 Maakt een planning en verdeelt de werkzaamheden
- B1-K3-W2 Bewaakt de planning en voortgang van de werkzaamheden
Kenmerken
- Met uitzicht op een vaste baan
- Opleiden voor een mbo-certificaat