HR Premium Parts Ga jij voor een premium E-Commerce stage?
Wat doe je tijdens je stage E-Commerce bij HR Premium Parts? Je draait mee in de dagelijkse praktijk, werkt samen met verschillende collega’s én externe partners. Je analyseert data, stelt verbeteracties voor en helpt bij de uitvoering. Denk aan: Optimaliseren van onze productpagina’s en categorieën (SEO) Monitoren en interpreteren van statistieken via GA4 en Piwik PRO Bedenken en (mee)uitvoeren van content- en social media strategieën Meedenken over conversieoptimalisatie en gebruikerservaring Rapporteren van resultaten en KPI’s via ons E-Commerce dashboard Kortom: jij weet wat er online speelt en wil dit graag toepassen in de praktijk.
Naar wie zijn wij op zoek?
Passie voor E-Commerce, data en online zichtbaarheid? Ben jij analytisch én creatief ingesteld? Perfecte match! Tijdens je meeloopstage werk je nauw samen met ons externe online marketingbureau en houd jij je bezig met o.a. onze social media strategie, SEO-optimalisatie, en het sturen op data via ons E-Commerce dashboard. Je analyseert online gedrag met tools als Google Analytics 4 (GA4) en Piwik PRO en denkt mee over verbeterkansen op onze website.
Wat biedt het bedrijf?
Dit bieden wij jou: We vragen veel van je, dus mag jij ook wat terugverwachten. Denk aan: Een aantrekkelijke stagevergoeding (gebaseerd op 36 uur p/w, flexibel in te delen) Een eigen werkplek in onze open kantoortuin in Twello Vrijheid om schoolopdrachten te combineren met stagewerkzaamheden Reiskostenvergoeding (afhankelijk van je woonplaats en vervoer) Op loopafstand van NS-station (850 meter)
Wat ga je leren?
- Onderzoekt de customer journey
- B1-K1-W1 Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart
- B1-K1-W2 Analyseert de customer journey
- B1-K1-W3 Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen
- B1-K1-W4 Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart
- B1-K1-W5 Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking
- Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten
- B1-K2-W1 Inventariseert wensen en behoeften
- B1-K2-W2 Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit
- B1-K2-W3 Voert webcare uit
- Evalueert data en doet verbetervoorstellen voor de digitale customer journey
- P3-K1-W1 Test en monitort online kanalen
- P3-K1-W2 Verzamelt commerciële data en geeft er betekenis aan
- P3-K1-W3 Adviseert over het verhogen van de conversie
- P3-K1-W4 Geeft vorm aan inhoudelijke verbetervoorstellen voor online kanalen
- P3-K1-W5 Participeert in netwerken
- Voert digitale operationele activiteiten uit
- P3-K2-W1 Plant en bewaakt uit te voeren digitale werkzaamheden
- P3-K2-W2 Ontwikkelt online content
- P3-K2-W3 Plaatst en beheert content
- P3-K2-W4 Evalueert webcare-activiteiten en doet verbetervoorstellen
Kenmerken
- Bereid om te werken aan fysieke toegankelijkheid
- Mogelijkheden voor begeleiding op maat