EuroParcs Poort van Amsterdam Haal jij je energie uit het hebben van contacten met gasten? Sta jij altijd weer met een lach op het werk? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Op ons resort ben je het visitekaartje van Europarcs en het eerste aanspreekpunt voor alle gasten, leveranciers en passanten. De functie vereist een hoge mate van zelfstandigheid, stressbestendigheid en flexibiliteit. Tijdens de afwezigheid van het hoofd receptie ben je in staat om zelfstandig de gasten te ontvangen, hun vragen te beantwoorden en eventuele problemen op te lossen. Je bent goed op de hoogte van de toeristische attracties en evenementen in de omgeving en informeert gasten hier met enthousiasme over. Als medewerker receptie ben je verantwoordelijk voor een gastvrij en professioneel ontvangst van alle gasten. Je bent het visitekaartje van EuroParcs Group. Je hebt er plezier in om gasten het naar hun zin te maken en straalt dit ook uit naar jouw collega’s. Gastvrijheid zit bij jou in het bloed. Als front office team weten jullie een geweldige receptie neer te zetten.
Naar wie zijn wij op zoek?
Iemand met een vriendelijk lach, die zorgt voor een gastvrij ontvangst. Doordat er ook administratieve werkzaamheden bij komen kijken, gaan wij ervan uit dat werk met MS office, Excel en Word niet nieuw voor je is.
Wat biedt het bedrijf?
Bij EuroParcs werken staat garant voor een uitdagende, vakkundige en afwisselende baan binnen een groeiend bedrijf, met een open en informele bedrijfscultuur. Je komt te werken op Resort poort van Amsterdam. Verder bieden wij passende arbeidsvoorwaarden, hierbij kun je denken aan: - Een stagevergoeding van €325,- bruto per maand op basis van 38 uur per week en een stageperiode van 20 weken of meer - Professionele begeleiding tijdens je stage - De mogelijkheid om na je stage te blijven werken bij EuroParcs
Wat ga je leren?
- Treedt op als aanspreekpunt voor klanten/gasten
- B1-K1-W1 Ontvangt de klant/gast
- B1-K1-W2 Informeert en adviseert de klant/gast
- B1-K1-W3 Verkoopt en/of verhuurt producten en/of diensten
- B1-K1-W4 Signaleert en behandelt klachten
- B1-K1-W5 Onderhoudt in- en/of externe contacten
- B1-K1-W6 Werft klanten/gasten en opdrachten
- Voert administratieve en financiële processen uit
- B1-K2-W1 Stelt informatiemateriaal samen
- B1-K2-W2 Houdt financiële administratie bij en handelt transacties af
- B1-K2-W3 Houdt de administratie bij
- B1-K2-W4 Doet voorstellen voor aftersales of aanpassing van de dienstverlening
- Realiseert commercieel aanbod
- P2-K1-W1 Promoot producten en diensten
- P2-K1-W2 Stelt een passend aanbod op met gerelateerde services en producten
- P2-K1-W3 Maakt een prijsberekening bij het aanbod