Junior accountmanager

Bedrukken.nl B.V. Junior Accountmanager tweede- of derdejaars

Bedrukken.nl is een groothandel met een jong en enthousiast team. Wij hebben een leuke en informele werksfeer hoog in het vaandel. Bedrukken.nl verkoopt relatiegeschenken. Ook beschikken wij over een eigen drukkerij waar de artikelen gepersonaliseerd worden. Om een impressie te krijgen van onze organisatie kijk eens op Bedrukken.nl of op onze Facebook. Taken & verantwoordelijkheden - Op een klantgerichte, enthousiaste en professionele manier klanten te woord staan; - Adviseren en ondersteunen van het salesteam en onderhouden van contact met klanten; - Informeert klanten over het lever- en voorraadprogramma, prijs en service, levertijd etc.; - Het verwerken van orders, onderhouden en verbeteren van de verschillende logistieke flows; - Zorgen voor accurate opvolging en afwikkeling van facturatie, betalingen, acties en promoties; - Je behandelt klachten indien nodig in overleg met de verkoopleiding.

Naar wie zijn wij op zoek?

-Enthousiast -Doelstellinggericht -Verbaal sterk -Meedenkend -Accuraat

Wat biedt het bedrijf?

Bedrukken.nl kent een informele cultuur. Wij communiceren open met elkaar, staan open voor ideen en eigen initiatief stellen wij zeer op prijs. Je werkt in grote mate zelfstandig, maar er is natuurljk genoeg ruimte om vragen te stellen en te overleggen. Wij vertrouwen erop dat iedereen zelf in staat is zijn of haar verantwoordelijkheid te nemen. Wij bieden jou het volgende: -Een leuke functie in een mooie branche en werken met enthousiaste collega's, die je voldoende begeleiding geven; -Voldoende mogelijkheden tot het geven van eigen input, we staan open voor jouw (creatieve) ideen; -Een stage waarin je werkt in een jong team en een prettige, informele werksfeer; -Een uitstekende leeromgeving met alle bijbehorende facetten van marketing in de breedste zin van het woord; -Prettige werktijden en goede werkomstandigheden.

Wat ga je leren?

  • Onderzoekt de customer journey
  • B1-K1-W1 Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W2 Analyseert de customer journey
  • B1-K1-W3 Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen
  • B1-K1-W4 Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W5 Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking
  • Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten
  • B1-K2-W1 Inventariseert wensen en behoeften
  • B1-K2-W2 Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit
  • B1-K2-W3 Voert webcare uit
  • Voert het accountmanagement uit en beheert relaties
  • P4-K1-W1 Voert accountanalyses uit
  • P4-K1-W2 Stelt een accountplan op
  • P4-K1-W3 Coördineert het uitvoeren van een accountplan
  • P4-K1-W4 Evalueert een accountplan
  • P4-K1-W5 Bouwt en onderhoudt een relatienetwerk
  • Voert een commercieel traject uit
  • P4-K2-W1 Bereidt een commercieel traject voor
  • P4-K2-W2 Acquireert klanten en/of opdrachten
  • P4-K2-W3 Voert een verkoopgesprek
  • P4-K2-W4 Doet klanten een commercieel aanbod
  • P4-K2-W5 Verzorgt het interne ordertraject
  • P4-K2-W6 Voert aftersales uit

lees verder