E-commerce specialist

Kramer a/d Zaan

Je houdt je bezig met de ontwikkeling van onze website, op meerdere fronten, design seo maar ook de koppelingen met andere partijen. Je bent mede verantwoordelijk voor de sales die worden gemaakt via de website. Je moet de juiste afwegingen kunnen maken op welke key words we wel en niet gevonden willen worden. Je bent in staat om vanuit te klant te denken. En dit te vertalen naar sales/design. Je werkt georganiseerd ge gestructureerd en weet van daaruit de zaken op een juiste manier te prioriteren. Het werk is uitdagend en veelzijdig.

Naar wie zijn wij op zoek?

Ze beheren en bewaken de e-commerce visie van het bedrijf. Ze zien commerciƫle kansen en hebben oog voor de balans van het bedrijf. Ze snappen dat alles binnen e-commerce draait om de klant. Ze zijn bedreven in het vormen van samenwerkingsverbanden binnen de organisatie. Ze zijn in staat om nieuwe initiatieven en nieuwe online business kansen te herkennen. Ze zijn goed georganiseerd en kunnen taken prioriteren. Zij erkennen dat het succes van het e-commerce initiatief schuilt in de mate waarin de behoeften van de klant wordt bevredigd en om de stappen van de concurrentie voor te blijven.

Wat biedt het bedrijf?

Je loopt mee binnen een hecht team, aan een leuk en uitdagend project. Waar persoonlijke groei belangrijk is, maar je ook fouten mag maken. Waar je inzet word gewaardeerd.

Wat ga je leren?

  • Onderzoekt de customer journey
  • B1-K1-W1 Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W2 Analyseert de customer journey
  • B1-K1-W3 Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen
  • B1-K1-W4 Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W5 Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking
  • Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten
  • B1-K2-W1 Inventariseert wensen en behoeften
  • B1-K2-W2 Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit
  • B1-K2-W3 Voert webcare uit
  • Evalueert data en doet verbetervoorstellen voor de digitale customer journey
  • P3-K1-W1 Test en monitort online kanalen
  • P3-K1-W2 Verzamelt commerciële data en geeft er betekenis aan
  • P3-K1-W3 Adviseert over het verhogen van de conversie
  • P3-K1-W4 Geeft vorm aan inhoudelijke verbetervoorstellen voor online kanalen
  • P3-K1-W5 Participeert in netwerken
  • Voert digitale operationele activiteiten uit
  • P3-K2-W1 Plant en bewaakt uit te voeren digitale werkzaamheden
  • P3-K2-W2 Ontwikkelt online content
  • P3-K2-W3 Plaatst en beheert content
  • P3-K2-W4 Evalueert webcare-activiteiten en doet verbetervoorstellen

Kenmerken

  • Mogelijkheden voor begeleiding op maat

lees verder