Allround Assistant Business Services

Dolderman Letselschade Advocaten B.V. Medewerker Frontoffice

Frontoffice is verantwoordelijk voor de uitstraling en het functioneren van de receptie, het ontvangst, de interne huishouding, bezetting front- en backoffice, voorrraad kantoorartikelen, sleuteldiscipline en veiligheid. Wanneer nodig voert Hoofd frontoffice ook zelf frontoffice-werkzaamheden uit te weten; ? Noteren van de werkzaamheden welke door de advocaat zijn opgedragen; ? Van het gesprek een kort verslag in het dossier maken; Ondersteuning bij de intake; ? Voorbereiden intake gesprek voor de behandelaar en het agenderen; ? Verzamelen belangrijke brondocumenten te bate van de intake; ? Verslagleggen van het gesprek; ? Aanmaken en versturen machtigingen; ? Verzamelen van informatie om het dossier compleet te maken; ? Corresponderen met gerechtelijke instanties; ? Bewaken voortgang opbouw dossier en het tempo waarin dit verloopt; ? Aanvullende informatie inwinnen bij instanties; ? Voorbereiden en versturen van producties in het onderhandelproces van de adv

Naar wie zijn wij op zoek?

? Plannen: Een tijdspad of prioriteitsstelling maken voor eigen werk of dat van anderen; ? Clientgerichtheid: het denken en handelen de cliënt centraal stellen; ? Inlevingsvermogen: Zich in de belevingswereld van anderen verplaatsen. Het eigen gedrag afstemmen op de gevoelens van anderen. Sensitiviteit; ? Externe gerichtheid: Persoonlijke relaties opbouwen en onderhouden met klanten en andere contactpersonen; ? Relatiebeheer intern: Persoonlijke relaties opbouwen en onderhouden met collega’s en contactpersonen; ? Organisatiesensitiviteit: Gevoel hebben voor interne verhoudingen. Gemakkelijk (nieuwe) contacten leggen in de organisatie; ? Overtuigingskracht: Op basis van persoonlijk overwicht invloed uitoefenen op mensen en situaties. Ideeën duidelijk en stellig communiceren, gericht op acceptatie. Weerstanden overwinnen; ? Stressbestendigheid: Effectief blijven werken onder grote druk, bij tegenslag en/of in een hectische omgeving; ? Technische systemen: Beheersen

Wat biedt het bedrijf?

Een uitdagend en veelzijdig werk waar je veel kan leren en waard e collega's er voor je zijn!

Wat ga je leren?

  • Voert taken uit binnen de zakelijke dienstverlening
  • B1-K1-W1 Treedt op als aanspreekpunt voor klanten
  • B1-K1-W2 Verzorgt zakelijke communicatie
  • B1-K1-W3 Verwerkt gegevens
  • B1-K1-W4 Werkt aan producten/opdrachten binnen geld-, goederen- en informatie beweging
  • Verricht werkzaamheden ten behoeve van bedrijfsprocessen in de zakelijke dienstverlening
  • P2-K1-W1 Ondersteunt bij het leveren van managementinformatie
  • P2-K1-W2 Voert financiële processen uit
  • P2-K1-W3 Organiseert planning en voorraadbeheer
  • P2-K1-W4 Voert marketing en communicatie-werkzaamheden uit

Kenmerken

  • Opleiden voor een mbo-certificaat
  • Opleiden voor een Praktijkverklaring
  • Met uitzicht op een vaste baan

lees verder