Legal, Insurance & HR Services Specialist

Huis & Hypotheek Utrecht West Administratieve Allround medewerker met veel klantcontact

Je bent een gemotiveerde student die bereid is om van collega’s te leren. Je werkzaamheden bestaan onder andere uit: - het eerste aanspreekpunt zijn voor onze relaties; - het administratief verwerken en begeleiden van afgesloten hypotheken en verzekeringen; - het onderhouden van contact (telefonisch en via e-mail) met klanten, geldverstrekkers, notarissen, makelaars, taxateurs en verzekeraars.

Naar wie zijn wij op zoek?

Je werkt en denkt op mbo-niveau; - Je bent woonachtig in Utrecht of direct omliggende plaatsen - Je bent bereid te leren en vakdiploma’s te behalen; - Het is een pre als je werkervaring hebt opgedaan in de horeca, retail of evenementenbrache; - Het is een pre als je administratieve ervaring hebt; - Je bent nauwkeurig, werkt gestructureerd en bent positief ingesteld; - Je spreekt en schrijft goed Nederlands (gemakkelijk aan de telefoon en vlot per e-mail); - Je spreekt Engels.

Wat biedt het bedrijf?

Een afwisselende functie in een enthousiast en gemotiveerd team; - Een leerrijke omgeving met enthousiaste collega’s; - Een marktconform salaris; - Groeimogelijkheden - 29 vakantiedagen (bij fulltime aanstelling); - Een mooie personeelskorting op je verzekeringen.

Wat ga je leren?

  • Voert taken uit binnen de zakelijke dienstverlening
  • B1-K1-W1 Treedt op als aanspreekpunt voor klanten
  • B1-K1-W2 Verzorgt zakelijke communicatie
  • B1-K1-W3 Verwerkt gegevens
  • B1-K1-W4 Werkt aan producten/opdrachten binnen geld-, goederen- en informatie beweging
  • Ondersteunt bij juridische en HR adviestrajecten
  • P5-K1-W1 Levert managementinformatie
  • P5-K1-W2 Ondersteunt juridische of hr aanvragen en opdrachten
  • P5-K1-W3 Stelt standaarddocumenten op of vult ze in

Kenmerken

  • Met uitzicht op een vaste baan
  • Mogelijkheden voor begeleiding op maat
  • Opleiden voor een mbo-certificaat

lees verder