Marketing & Communication Specialist

GraagGoedOnline.nl Marcom specialist: je werkt alleen maar VOOR ECHTE KLANTEN!

Je bent een echte collega en werkt alleen voor echte klanten. Iedere ochtend start met een standup; hoe voel jij je, wat ga je doen en heb je hulp nodig? Je gaat als marcom specialist aan de slag met het: • Het opstellen en verzenden van professionele en doelgerichte mailings om klanten te informeren over nieuwe producten, diensten of aanbiedingen. • Het verwerken van de verkoopgegevens, geaccordeerde offertes, facturatie en contracten, voor een vlotte en efficiënte afhandeling. • Het analyseren van gegevens om managementinformatie te genereren, zoals verkoopstatistieken, klanttevredenheidsonderzoeken en concurrentieanalyses. • Het uitvoeren van marcomactiviteiten, zoals het opzetten en beheren van online en offline campagnes, het creëren van content voor diverse kanalen en het monitoren van de resultaten. Goed om te weten: alle afgestudeerde studenten hebben een job bij/voor toonaangevende bedrijven. Stel hen vragen in de GGO Discord server, meer info op onze bedrijfspagina!

Naar wie zijn wij op zoek?

TIP: wil jij je extra goed voorbereiden op de sollicitatie? Neem ook de vaardigheden op onze bedrijfspagina goed door. Wij zoeken een enthousiaste stagiair met de volgende vaardigheden: • Sterke communicatieve vaardigheden: je kunt effectief, helder en overtuigend communiceren, zowel mondeling als schriftelijk. • Klantgerichtheid: je hebt oog voor de behoeften en wensen van klanten. Je kunt je inleven in de doelgroep en kunt oplossingsgericht denken om aan hun verwachtingen te voldoen. • Organisatorische vaardigheden: je kunt goed plannen, prioriteiten stellen en deadlines bewaken. Je kunt meerdere taken tegelijkertijd beheren en zorgt ervoor dat alles soepel verloopt. • Analytische vaardigheden: je bent in staat om gegevens en informatie te analyseren en hieruit bruikbare inzichten te halen. • Proactieve houding: je neemt initiatief, denkt vooruit en bent bereid om extra inspanningen te leveren. Je hebt een positieve instelling en bent gedreven om resultaten te behalen.

Wat biedt het bedrijf?

We hebben een jong en gezellig team, een lunchruimte met videogames en darts, en we organiseren epische bedrijfsuitjes! We bieden we deze mogelijkheden: • Je bent betrokken bij het onderzoeken van de customer journey, analyseren van marktposities en trends, en het identificeren van commerciële kansen. • Je werkt mee aan het uitvoeren van effectieve marketing- en communicatieactiviteiten, waaronder het inventariseren van klantenwensen en -behoeften, en het ondersteunen bij het uitvoeren van marketingcampagnes en webcare. • Je verzamelt data, evalueert en doet verbetervoorstellen voor de digitale customer journey. Hierbij zal je (assisteren bij het) testen, monitoren en analyseren van online kanalen, en het adviseren over conversieverhoging. • Je ontwikkelt, plaatst en beheert online content, en ondersteunt bij het vormgeven van inhoudelijke verbetervoorstellen voor online kanalen. == Meer weten? Bekijk onze bedrijfspagina (klik op “bekijk bedrijfsgegevens”)! ==

Wat ga je leren?

  • Voert taken uit binnen de zakelijke dienstverlening
  • B1-K1-W1 Treedt op als aanspreekpunt voor klanten
  • B1-K1-W2 Verzorgt zakelijke communicatie
  • B1-K1-W3 Verwerkt gegevens
  • B1-K1-W4 Werkt aan producten/opdrachten binnen geld-, goederen- en informatie beweging
  • Verzorgt marketing en (interne) communicatietrajecten
  • P6-K1-W1 Levert managementinformatie
  • P6-K1-W2 Verzorgt marketing- en communicatieactiviteiten
  • P6-K1-W3 Voert marktonderzoeken uit

Kenmerken

  • Bereid om te werken aan fysieke toegankelijkheid

lees verder