Okker Reclame Creatieve leerplek bij reclamebureau in Veenendaal
We beginnen de dag in de kantine en drinken samen een kop koffie of thee. We nemen de dag even door en daarna gaat we met onze eigen opdrachten aan de slag. Je werkt in een klein team van enthousiaste creatieve mensen die vormgeven op een heel breed gebied. Van een campagne waar je met meerdere collega's over brainstormt, huisstijlontwerp, webdesign en DTP. Maar je zult af en toe ook de handen uit de mouwen steken voor een handling klus voor een nieuwe mailing die de deur uit moet. De ene opdracht loopt over een paar weken, de andere opdracht kan een deadline van 1 dag hebben.
Naar wie zijn wij op zoek?
Je bent een echte creatieveling met enthousiasme voor het vak. Je hebt een open houding en staat je antennes staan altijd 'aan' voor alles wat er speelt binnen het bedrijf.
Wat biedt het bedrijf?
We bieden je een gezellige en open werkomgeving. Je werkt samen met het hele team in een ruimte op ons lichte en creatieve bureau. Je bent net als alle collega's een waardevol onderdeel van ons team en je draait met alles mee. Je praktijkopleider is ook je directe collega. Met een actieve houding krijg je bij ons al snel de mogelijkheid echt te groeien en te ontwikkelen.
Wat ga je leren?
- Ontwikkelt crossmediale (vormgeef)oplossingen
- B1-K1-W1 Onderzoekt data/gegevens en vormt zich gaandeweg een beeld van de context
- B1-K1-W2 Formuleert de voorlopige en definitieve mediavraag van de klant
- B1-K1-W3 Voert de dialoog over duiding en vertaling van de input
- B1-K1-W4 Informeert en betrekt belanghebbenden op verschillende momenten in het crossmediale ontwikkeltraject
- B1-K1-W5 Maakt prototypes voor de vormgeving van crossmediale toepassingen in verschillende fasen van het ontwikkelproces
- B1-K1-W6 Realiseert de vormgeving voor crossmediale toepassingen
- B1-K1-W7 Voert projectmatige werkzaamheden uit
- Positioneert en profileert zich in de markt
- B1-K2-W1 Maakt een persoonlijk portfolio
- B1-K2-W2 Participeert in relevant netwerk (communicatief en commercieel)