Contactcenter medewerker

OPMAATZAGEN Nederland B.V. Stage Klantenservice & Sales Medewerker

Als stagiair klantenservice ben jij het eerste aanspreekpunt voor onze klanten via chat, e-mail, social media en telefoon. Je beantwoordt vragen, lost problemen op en biedt ondersteuning, altijd op een vriendelijke manier en met een persoonlijke aanpak. Daarnaast leer je werken met verschillende systemen en zorg je ervoor dat de klant altijd tevreden ophangt. Het is een afwisselende stage waarin je je communicatieve vaardigheden ontwikkelt en waardevolle ervaring opdoet in een klantgerichte omgeving!

Naar wie zijn wij op zoek?

Herken jij je in het volgende? - Je hebt een groot inlevingsvermogen in de behoefte van een klant - Je schept overzicht - Je bent leergierig Jouw rol? Jij helpt klanten met het kiezen van het juiste product binnen ons assortiment. Je weet alles van de producten die we verkopen (gaan we je leren) en helpt mensen bij het vinden van de juiste informatie op de webshop. Daarnaast: - Behandel je klantvragen via social media, telefoon, e-mail en chat. - Verwerk je offertes en volg je deze op. - Ondersteun je de productie met klantinformatie. - Denk je mee over verbeteringen in onze service en klantbeleving. - Werk je nauw samen met ons logistieke team om leveringen soepel te laten verlopen.

Wat biedt het bedrijf?

Wij zijn een jong en groeiend bedrijf, hebben een hecht team en zijn altijd op zoek naar gemotiveerde collega's. Door elkaar via een stage te leren kennen hebben we al verschillende collega's aan ons team toe kunnen voegen. Nu zijn vooral benieuwd naar jou! In ons team heerst een ‘Geen woorden, maar daden’ mentaliteit, er is een sterk teamverband en eigen initiatief stimuleren we. Doordat we een klein en hecht team zijn kunnen beslissingen snel worden genomen en zijn de lijnen kort. Wat bieden we - Bij goede samenwerking mogelijkheden voor een vast contract - Stagevergoeding afhankelijk van je ervaring en schoolopdracht - Een gezellige en gemotiveerde werkomgeving - Een ondernemende en levendige werkomgeving - Ruimte voor ontwikkeling

Wat ga je leren?

  • Onderzoekt de markt en doet voorstellen voor commercieel beleid
  • B1-K1-W1 Verzamelt klant-, product- en marktinformatie
  • B1-K1-W2 Doet voorstellen voor verkoopbeleid, marketingbeleid en/of marktbewerking
  • Voert het verkooptraject uit
  • B1-K2-W1 Bereidt het verkooptraject voor
  • B1-K2-W2 Acquireert klanten en/of opdrachten
  • B1-K2-W3 Voert verkoopgesprekken
  • B1-K2-W4 Doet een aanbod met prijsberekening
  • B1-K2-W5 Verzorgt het (interne) ordertraject
  • Zorgt voor relatiebeheer en klantenservice
  • B1-K3-W1 Onderhoudt klantcontact en voert aftersales uit
  • B1-K3-W2 Behandelt klachten
  • B1-K3-W3 Voert promotieactiviteiten uit
  • B1-K3-W4 Voert webcare werkzaamheden uit

lees verder