Hutten Catering BV Leerzame stage als Stagiair(e) Customer Support bij Hutten!
Het Customer Support team is het eerste aanspreekpunt voor onze locaties, interne afdelingen en onze leveranciers/klanten. Zij kunnen bij ons terecht met al hun vragen en verzoeken omtrent bestellingen. Dit geldt voor zowel food als non-food. Samen met je collega’s zorg je er voor dat alles in goede banen verloopt en biedt hierbij altijd de best mogelijke service. Jij neemt bestellingen aan en voert deze in in diverse bestelsystemen; Je bent het eerste aanspreekpunt voor alle locaties (bedrijfscatering, zorgcatering of productielocaties van Hutten) over hun bestelprocessen (verzoeken, klachten, manco’s ed.); Je kijkt mee op de werkvloer (in onze bedrijfsrestaurants of bij de zorgcateringlocaties) om een beter beeld te krijgen van onze organisatie; Je bent een belangrijke schakel tussen sales, leveranciers, klanten/opdrachtgevers en interne afdelingen, waarbij je ernaar streeft de beste oplossing te creëren voor alle partijen.
Naar wie zijn wij op zoek?
Je bent bezig met je MBO/HBO opleiding, en op zoek naar een meewerkstage voor minimaal 20 weken; Je bent 40 uur per week beschikbaar; Jij beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden. Dit is belangrijk, omdat jij de hele dag in nauw contact met onze onze locaties; Je bent een kei in relatiebeheer en bent heel servicegericht; Je bent proactief, klantgericht en weet het beste uit jezelf te halen; Je hebt een positieve, creatieve en leergierige instelling en je weet van aanpakken.
Wat biedt het bedrijf?
Je krijgt een aantrekkelijke stagevergoeding van € 500 per maand; Samen met jou bepalen we de kaders waarbinnen jouw stage valt: je krijgt van ons alle ruimte om het maximale uit jouw stage te halen! Een leerzame stageplaats, waarbij je een eigen verantwoordelijkheid en ruimte krijgt om je te ontwikkelen; Een gezellige werksfeer binnen een enthousiast team; En natuurlijk mag een smakelijke en kwalitatieve lunch elke dag niet ontbreken!
Wat ga je leren?
- Onderzoekt de markt en doet voorstellen voor commercieel beleid
- B1-K1-W1 Verzamelt klant-, product- en marktinformatie
- B1-K1-W2 Doet voorstellen voor verkoopbeleid, marketingbeleid en/of marktbewerking
- Voert het verkooptraject uit
- B1-K2-W1 Bereidt het verkooptraject voor
- B1-K2-W2 Acquireert klanten en/of opdrachten
- B1-K2-W3 Voert verkoopgesprekken
- B1-K2-W4 Doet een aanbod met prijsberekening
- B1-K2-W5 Verzorgt het (interne) ordertraject
- Zorgt voor relatiebeheer en klantenservice
- B1-K3-W1 Onderhoudt klantcontact en voert aftersales uit
- B1-K3-W2 Behandelt klachten
- B1-K3-W3 Voert promotieactiviteiten uit
- B1-K3-W4 Voert webcare werkzaamheden uit