Noord Coffee Roasters Commerciële stage met smaak – word junior accountmanager bij Noord Coffee!
Tijdens jouw stage bij Noord Coffee Roasters krijg je kans om: - Te leren hoe je klantenbestellingen beheert en verwerkt. - Klanten te ondersteunen bij vragen en bestellingen. - Samen te werken met ons team om de voorraad op peil te houden en bestellingen te plannen. - Bij te dragen aan de optimalisatie van onze groothandelsprocessen. - Rapporten te genereren en gegevens te analyseren. - Bijzondere extra's voor jou!
Naar wie zijn wij op zoek?
Wij zijn op zoek naar een gedreven en leergierige student die graag ervaring wil opdoen binnen de commerciële wereld. Als junior accountmanager stagiair(e) ondersteun je het salesteam en leer je hoe je klantrelaties opbouwt en onderhoudt, marktkansen signaleert en meewerkt aan het behalen van omzetdoelstellingen. Vaardigheden waarover de student moet beschikken: Sterke communicatieve en sociale vaardigheden Commerciële instelling en klantgerichte houding Proactieve werkhouding en verantwoordelijkheidsgevoel Affiniteit met sales, marketing of relatiebeheer Basiskennis van Microsoft Office (Outlook, Excel, PowerPoint) Bereidheid om te leren en feedback te ontvangen
Wat biedt het bedrijf?
Bij Noord Coffee Roasters krijg je niet alleen een leerzame stage, maar ook een unieke ervaring in de wereld van koffie. Als stagiair profiteer je van: Een stagevergoeding passend bij jouw inzet en opleiding Volledige koffietraining – je leert alles over koffie, van boon tot kop Barista training – zodat jij ook professioneel koffie kunt zetten Elke week koffie mee naar huis – ontdek je favorieten Een Jura koffiemachine in bruikleen voor thuisgebruik – topkwaliteit koffie, ook thuis Een betrokken en enthousiast team dat je echt meeneemt in het bedrijf De kans om jezelf te ontwikkelen op het gebied van een goed ambassadeurschap in de vorm van sales, klantcontact Je draait volwaardig mee en krijgt ruimte voor jouw ideeën. En natuurlijk drink je de lekkerste koffie van Nederland – de hele dag door.
Wat ga je leren?
- Onderzoekt de customer journey
- B1-K1-W1 Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart
- B1-K1-W2 Analyseert de customer journey
- B1-K1-W3 Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen
- B1-K1-W4 Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart
- B1-K1-W5 Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking
- Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten
- B1-K2-W1 Inventariseert wensen en behoeften
- B1-K2-W2 Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit
- B1-K2-W3 Voert webcare uit
- Voert het accountmanagement uit en beheert relaties
- P4-K1-W1 Voert accountanalyses uit
- P4-K1-W2 Stelt een accountplan op
- P4-K1-W3 Coördineert het uitvoeren van een accountplan
- P4-K1-W4 Evalueert een accountplan
- P4-K1-W5 Bouwt en onderhoudt een relatienetwerk
- Voert een commercieel traject uit
- P4-K2-W1 Bereidt een commercieel traject voor
- P4-K2-W2 Acquireert klanten en/of opdrachten
- P4-K2-W3 Voert een verkoopgesprek
- P4-K2-W4 Doet klanten een commercieel aanbod
- P4-K2-W5 Verzorgt het interne ordertraject
- P4-K2-W6 Voert aftersales uit