Stadsgehoorzaal Stage theatermarketing: op naar volle zalen!
Start: Het hele jaar mogelijk (in overleg) Duur: Minimaal 5 maanden Aantal uur: 24-38 uur per week (in overleg) Opleiding: Mbo (richting Mediamanagement), Hbo of Wo Taken en verantwoordelijkheden: • Je zet campagnes op voor het opbouwen en vasthouden van het publiek, het werven van vrijwilligers, het aanbieden van ruimtes, het binden van stakeholders en het algemeen positief op de kaart zetten van de Stadsgehoorzaal; • Je schrijft en verzendt persberichten, nieuwsbrieven en je verzorgt de online publiciteit voor de Stadsgehoorzaal; • Je onderhoudt contact met impresariaten, coördineert het pr-materiaal en bent verantwoordelijk voor de zichtbaarheid van de programmering in het gebouw en de stad; • Je werkt min. twee keer per maand mee tijdens een evenement/programma van de Stadsgehoorzaal (als publieksbegeleider, achter de bar of garderobe, theaterkassa etc.).
Naar wie zijn wij op zoek?
• Jij bent het visitekaartje van het theater en geïnteresseerd in podiumkunsten; • Je hebt goede kennis van de Nederlandse taal in woord en geschrift en bent in staat om verschillende soorten (creatieve) teksten te produceren; • Je hebt verstand van social media (Instagram, Facebook, X/Twitter en TikTok) • Je hebt (basis)ervaring met Photoshop en InDesign of kunt dit snel leren; • Je bent creatief, enthousiast, zelfstandig en weet van aanpakken!
Wat biedt het bedrijf?
• Een stagevergoeding van € 375 bruto per maand bij een voltijd werkweek (38 uur); • Een unieke kans om invulling te geven en mee te bouwen aan het programma en uitstraling van een levendig stadspodium in een enthousiast en hardwerkend team; • Een informele, maar zakelijke werksfeer met vrijheid en zelfstandigheid, verantwoordelijkheid en de mogelijkheden voor verdere persoonlijke ontwikkeling; • Vrije toegang voor jou + gastenlijst voor niet uitverkochte voorstellingen.
Wat ga je leren?
- Adviseert over mediaproducten
- B1-K1-W1 Representeert het bedrijf
- B1-K1-W2 Achterhaalt wensen en behoeften van de (potentiële) opdrachtgever
- B1-K1-W3 Formuleert een passend voorstel ten aanzien van mediaproducten
- Bereidt de mediaproductie voor
- B1-K2-W1 Maakt een plan van aanpak (projectplan)
- B1-K2-W2 Plant de mediaproductie
- B1-K2-W3 Regelt de benodigde mensen en middelen
- Coördineert de mediaproductie
- B1-K3-W1 Coördineert de uitvoering van de mediaproductie
- B1-K3-W2 Coördineert de oplevering van de mediaproductie
Kenmerken
- Bereid om te werken aan fysieke toegankelijkheid