Stadsgehoorzaal Stage theatermarketing: op naar volle zalen!
Start: September/februari (in overleg) Duur: Minimaal 3 maanden Aantal uur: 24-38 uur per week (in overleg) Taken en verantwoordelijkheden: - Je zet campagnes op voor het opbouwen en vasthouden van het publiek, het werven van vrijwilligers, het aanbieden van ruimtes, het binden van stakeholders en het algemeen positief - Op de kaart zetten van de Stadsgehoorzaal; - Je schrijft en verzendt persberichten, nieuwsbrieven en je verzorgt de online publiciteit voor de Stadsgehoorzaal. Je onderhoudt contact met impresariaten, coördineert het pr-materiaal en bent verantwoordelijk voor de zichtbaarheid van de programmering in het gebouw en de stad; - Je werkt twee keer per maand mee tijdens een evenement/programma van de Stadsgehoorzaal (Publieksbegeleiding, bar, garderobe, etc.)
Naar wie zijn wij op zoek?
Wie ben jij? - Hbo/Wo werk- en denkniveau; - Jij bent het visitekaartje van het theater en bent geïnteresseerd in podiumkunsten; - Je hebt goede kennis van de Nederlandse taal in woord en geschrift en bent in staat om verschillende soorten teksten te produceren; - Je hebt verstand van social media (Instagram, Facebook, Twitter en TIkTok) en ervaring met Mailchimp is een pré; - Je hebt (basis)ervaring met Photoshop en InDesign of kan dit snel leren; - Je bent creatief, enthousiast, zelfstandig en weet van aanpakken!
Wat biedt het bedrijf?
De Stadsgehoorzaal biedt: - Een maandelijkse stagevergoeding van €200 bruto per maand bij een voltijd werkweek (38 uur). - Een unieke kans om invulling te geven en mee te bouwen aan het programma en uitstraling van een levendig stadspodium in een enthousiast en hardwerkend team; - Een informele, maar zakelijke werksfeer met vrijheid en zelfstandigheid, verantwoordelijkheid en de mogelijkheden voor verdere persoonlijke ontwikkeling; - Vrije toegang voor jou + gast voor niet uitverkochte voorstellingen.
Wat ga je leren?
- Adviseert over mediaproducten
- B1-K1-W1 Representeert het bedrijf
- B1-K1-W2 Achterhaalt wensen en behoeften van de (potentiële) opdrachtgever
- B1-K1-W3 Formuleert een passend voorstel ten aanzien van mediaproducten
- Bereidt de mediaproductie voor
- B1-K2-W1 Maakt een plan van aanpak (projectplan)
- B1-K2-W2 Plant de mediaproductie
- B1-K2-W3 Regelt de benodigde mensen en middelen
- Coördineert de mediaproductie
- B1-K3-W1 Coördineert de uitvoering van de mediaproductie
- B1-K3-W2 Coördineert de oplevering van de mediaproductie
Kenmerken
- Bereid om te werken aan fysieke toegankelijkheid