Allround Assistant Business Services

Stichting De Klimroos Leren en geld verdienen tegelijk! Wat leuk! Bij Stichting De Klimroos kan dit! Wij bieden jou een fijne en goede leerpla

Je gaat de Directie, Manager Bedrijfsvoering, de Gedragsdeskundigen, de planning en facturatie ondersteunen in hun werkzaamheden. Je wordt het eerste aanspreekpunt aan de telefoon voor ouders en relaties. Dit betekent een veelzijdige functie met veel uitdagingen. Zo leer jij stapsgewijs het vak van Office Assistant. Zodra jij laat zien dan je het aan kan, durven wij jou ook zelf je eigen taken en verantwoordelijkheden te geven. We zijn op zoek naar iemand die een langdurige samenwerking met ons wil aangaan, graag zijn of haar steentje wil bijdragen bij een zorginstelling waar het belang van onze cliënten voorop staat en niet bang is om de handen uit de mouwen te steken.

Naar wie zijn wij op zoek?

Je bent een enthousiast en integer persoon die een minimaal een VMBO TL diploma, hoger of gelijkwaardig heeft. Je bent waarschijnlijk nog jong, dus leergierigheid is belangrijker dan ervaring! Verder ben je betrokken, collegiaal, flexibel, empathisch, communicatief vaardig en kan je snel schakelen tussen verschillende situaties. Daarnaast kan je goed samenwerken maar ben je ook in staat met de tijd zelfstandig je taken uit te voeren.

Wat biedt het bedrijf?

Stichting de Klimroos is een jong in ontwikkeling zijnde kleinschalige zorgorganisatie. Je komt te werken in een relatief klein en hecht team, waarbij veel ruimte is voor eigen inbreng en je ontwikkeling. Wij staan open voor jouw inbreng en ideeën. We geven je een goede begeleiding zodat jij na 3 jaar een volwaardig diploma kan behalen op MBO 3 niveau als Office Assistant. Onze manager bedrijfsvoering heeft ruime ervaring in het begeleiden en opleiden van stagiaires en zal jou haar volle aandacht geven. Bij ons krijg je als stagiaire BBL een volwaardig loon afgestemd op jouw leeftijd en ervaring. Tevens krijg je van ons een reiskostenvergoeding. Soort dienstverband: Parttime, we zijn op zoek naar iemand die beschikbaar is voor minimaal 20 tot maximaal 32 uur per week. Hiervan dien je tenminste 4 ochtenden van 5 uur aanwezig te zijn. De werktijden zijn kantoordagen van maandag t/m vrijdag. Wij beginnen in de ochtend tussen 8.00 – 9.00 uur. Ons kantoor is goed te bereiken via het OV.

Wat ga je leren?

  • Voert taken uit binnen de zakelijke dienstverlening
  • B1-K1-W1 Treedt op als aanspreekpunt voor klanten
  • B1-K1-W2 Verzorgt zakelijke communicatie
  • B1-K1-W3 Verwerkt gegevens
  • B1-K1-W4 Werkt aan producten/opdrachten binnen geld-, goederen- en informatie beweging
  • Verricht werkzaamheden ten behoeve van bedrijfsprocessen in de zakelijke dienstverlening
  • P2-K1-W1 Ondersteunt bij het leveren van managementinformatie
  • Behoort niet tot het takenpakket Behoort niet tot het takenpakket: P2-K1-W2 Voert financiële processen uit
  • P2-K1-W3 Organiseert planning en voorraadbeheer
  • P2-K1-W4 Voert marketing en communicatie-werkzaamheden uit

lees verder