Central Park Voorburg Jong team zoekt gedreven leerling, come and join the club!
Je start de dag met het uitchecken van onze vertrekkende gasten. Daarna ga je alles in orde maken voor de aankomende gasten. Wij werken met ons hotelreserveringssysteem Mews. Tijdens de stage volg je de mews-academy waardoor je het systeem volledig leert kennen. Halverwege de dag is het de taak om de kamers van aankomende gasten volledig te inspecteren. Gedurende de dag beantwoord je de telefoon, behandel je de binnenkomende emails en verwelkom je de restaurant en hotelgasten. Hotelgasten begeleid je naar hun kamers waarna je een volledige uitleg geeft over onze kamers en werkwijze van het ontbijt.
Naar wie zijn wij op zoek?
Wij zijn op zoek naar gedreven studenten die houden van gastvrijheid. De wens van onze gasten staat bij Central Park centraal. · MBO werk- en denkniveau gewenst; · Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal; · Gastgericht met een groot inlevingsvermogen; · Collegiaal, zeer goed in teamverband kunnen werken; · Een doortastende persoonlijkheid met een groot verantwoordelijkheidsgevoel; · Representatief; · Een aanpakker.
Wat biedt het bedrijf?
Het team van Central Park is als een familie. Aandacht voor onze gasten en personeelsleden staan hoog op de prioriteitenlijst. Wij doen er alles aan om je een mooie werkplek te bieden in een prachtig bedrijf. Central Park is lid van de internationale keten Relais & Chateaux. Mocht je ambities hebben om na school in het buitenland te gaan werken dan biedt deze keten je legio mogelijkheden en is deze leerplaats een mooie opstap.
Wat ga je leren?
- Werkt mee in drank- en spijsverstrekkende bedrijven
- B1-K1-W1 Ontvangt en informeert/adviseert de gast/klant/reiziger/bezoeker
- B1-K1-W2 Neemt bestelling op en serveert deze
- B1-K1-W3 Maakt de rekening op en neemt afscheid van de gast/klant/reiziger/bezoeker
- B1-K1-W4 Creëert en bewaakt sfeer
- B1-K1-W5 Neemt speciale arrangementen, partijen of bestellingen aan
- Werkt mee in logiesverstrekkende bedrijven
- B1-K2-W1 Neemt reserveringen aan voor kamers en/of zalen en arrangementen
- B1-K2-W2 Checkt de gast/klant/reiziger/bezoeker in
- B1-K2-W3 Verleent service aan gasten/klanten/reizigers/bezoekers tijdens hun verblijf
- B1-K2-W4 Bewaakt de veiligheid
- B1-K2-W5 Checkt de gast/klant/reiziger/bezoeker uit
- Treedt op als aanspreekpunt voor gasten/klanten/reizigers/bezoekers
- B1-K3-W1 Informeert en adviseert de gast/klant/reiziger/bezoeker
- B1-K3-W2 Verkoopt en/of verhuurt producten en/of diensten
- B1-K3-W3 Signaleert en behandelt klachten
- B1-K3-W4 Onderhoudt in- en/of externe contacten
- Realiseert commercieel aanbod
- B1-K4-W1 Werft gasten/klanten/reizigers/bezoekers en opdrachten
- B1-K4-W2 Promoot producten en diensten
- B1-K4-W3 Stelt een passend aanbod op
- B1-K4-W4 Maakt een prijsberekening bij het aanbod
- Geeft leiding en voert beheerstaken uit
- B1-K5-W1 Maakt een operationeel plan
- B1-K5-W2 Plant en verdeelt werkzaamheden
- B1-K5-W3 Begroot financiën
- B1-K5-W4 Bewaakt financiën
- B1-K5-W5 Begeleidt en stuurt medewerkers aan
- B1-K5-W6 Voert intern formele gesprekken