Assistant Business Services

BeBo Vloeren Medewerker secretariaat en receptie

Wat houdt het beroep in? Als medewerker secretariaat en receptie schrijf je brieven en e-mails, je ontvangt bezoekers, neemt de telefoon aan, houdt de agenda bij, organiseert vergaderingen en handelt de post af. Ook houd je het archief bij. Als medewerker (financiële) administratie werk je met facturen, aanmaningen, offertes en pakbonnen. Je verwerkt deze gegevens in de computer en je bergt alles netjes op. Je werkt de dag verslagen bij en je handelt de post af. Jouw eigenschappen Je werkt zelfstandig en nauwkeurig, ook onder tijdsdruk. Anderen helpen maakt je blij. Je kunt goed omgaan met mensen en samenwerken. Je ziet er altijd verzorgd uit. En: vertrouwelijke informatie is bij jou veilig.

Naar wie zijn wij op zoek?

Voert ondersteunende receptie-en secretariaatswerkzaamheden uit ?Verzorgt de inkomende en uitgaande post ?Beheert een agenda ?Bedient de communicatiemiddelen en handelt telefoongesprekken af ?Ontvangt bezoekers Voert ondersteunende administratieve werkzaamheden uit ?Voert administratieve gegevens in in een geautomatiseerd systeem ?Controleert ingevoerde administratieve gegevens ?Archiveert administratieve gegevens Voert ondersteunende logistieke en facilitaire werkzaamheden uit ?Houdt voorraden bij ?Ontvangt en verzendt goederen per post, pakketdienst en/of koerier ?Verwerkt interne reserveringen voor vergaderruimte, faciliteiten mbt apparatuur en catering Zakelijke correspondentie ?Verzamelt en verwerkt gegevens tot zakelijke (concept)teksten ?Controleert zakelijke teksten en verzendt e-mails/correspondentie

Wat biedt het bedrijf?

?Prettige leeromgeving ?Een fijne vergoeding voor je arbeid ?Je begint met een stage als doel dat je aan het eind van de stage zelfstandig taken kan uitvoeren ?Ruimte om jezelf te ontwikkelen binnen je vakgebied met ervaringsdeskundigen. ?Kleine teams met heldere communicatie ?Een jong team met relaxte collega’s die met je meedenken (of juist tegendenken)

Wat ga je leren?

  • Voert taken uit binnen de zakelijke dienstverlening
  • B1-K1-W1 Treedt op als aanspreekpunt voor klanten
  • B1-K1-W2 Verzorgt zakelijke communicatie
  • B1-K1-W3 Verwerkt gegevens
  • B1-K1-W4 Werkt aan producten/opdrachten binnen geld-, goederen- en informatie beweging
  • Verricht ondersteunende werkzaamheden in de zakelijke dienstverlening
  • P1-K1-W1 Voert facilitaire werkzaamheden uit
  • P1-K1-W2 Voert logistieke werkzaamheden uit

Kenmerken

  • Mogelijkheden voor begeleiding op maat

lees verder