Junior accountmanager

BeBo Vloeren Leerzame en veelzijdige leerplaats (Junior) Accountmanager BOL

(Junior) Accountmanager BBL/BOL Wat houdt het beroep in? Je voert commerciële activiteiten uit: nieuwe klanten werven, verkopen en zorgen voor meer verkoop. Daarbij richt je je op grote, belangrijke klanten (de accounts). Ook onderhandel je met de klant, adviseer je de klant, maak je offertes en zorg je dat het ordertraject goed loopt. Je denkt altijd mee met de klant over totaaloplossingen. Je onderzoekt de markt en doet voorstellen voor een commercieel beleid. Ook verzamel je klantinformatie, productinformatie en marktinformatie. Onder jouw taken valt ook het voorbereiden en uitvoeren van het verkooptraject. Na het verkooptraject onderhoud je het klantencontact en voer je aftersales uit. Je behandelt eventuele klachten en bent oplossingsgericht. Je komt terecht in een enthousiast, jong team en kunt doorgroeien intern het bedrijf. Zie jij jezelf als nieuwe collega bij Bebo Vloeren? Solliciteer dan direct op deze functie! Solliciteren@bebovloeren.nl

Naar wie zijn wij op zoek?

Jouw eigenschappen Je doet graag wat voor anderen. Je bent sociaal, klantvriendelijk en ziet commerciële kansen. Daarnaast zie je er verzorgd uit. Je werkt zelfstandig, maar bent ook collegiaal. Ook ben je stressbestendig, flexibel en plan en organiseer je je werk goed. En: je voelt je verantwoordelijk voor wat je doet. • Enthousiast, leergierig • Je wil graag iets bereiken • Duidelijke leerdoelen om naar toe te werken

Wat biedt het bedrijf?

Wat biedt Bebo? • Prettige leeromgeving • Een fijne vergoeding voor je arbeid • Je begint met een stage als doel dat je aan het eind van de stage zelfstandig taken kan uitvoeren • Ruimte om jezelf te ontwikkelen binnen je vakgebied met ervaringsdeskundigen. • Kleine teams met heldere communicatie • Een jong team met relaxte collega’s die met je meedenken (of juist tegendenken)

Wat ga je leren?

  • Onderzoekt de customer journey
  • B1-K1-W1 Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W2 Analyseert de customer journey
  • B1-K1-W3 Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen
  • B1-K1-W4 Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W5 Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking
  • Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten
  • B1-K2-W1 Inventariseert wensen en behoeften
  • B1-K2-W2 Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit
  • B1-K2-W3 Voert webcare uit
  • Voert het accountmanagement uit en beheert relaties
  • P4-K1-W1 Voert accountanalyses uit
  • P4-K1-W2 Stelt een accountplan op
  • P4-K1-W3 Coördineert het uitvoeren van een accountplan
  • P4-K1-W4 Evalueert een accountplan
  • P4-K1-W5 Bouwt en onderhoudt een relatienetwerk
  • Voert een commercieel traject uit
  • P4-K2-W1 Bereidt een commercieel traject voor
  • P4-K2-W2 Acquireert klanten en/of opdrachten
  • P4-K2-W3 Voert een verkoopgesprek
  • P4-K2-W4 Doet klanten een commercieel aanbod
  • P4-K2-W5 Verzorgt het interne ordertraject
  • P4-K2-W6 Voert aftersales uit

Kenmerken

  • Mogelijkheden voor begeleiding op maat

lees verder