E-commerce specialist

Schuttinggigant B.V. Aan de slag als E-commerce Specialist bij Tuingigant

Als stagiair e-commerce specialist ga je met de digitaal strateeg aan de slag het platform nog beter te maken. Concurrerende onderscheiding is daarbij heel belangrijk. We hebben een volledige digitale focus en bereiken onze klanten via advertenties en social media. Een goed uitgedachte strategie is daarom van groot belang. Dagelijks werken we aan nieuwe producen, verbeteren van de zoekmachine optimalisatie (SEO) en het verscherpen van onze advertenties via zoekmachine adverteren (SEA) en socials. Daarnaast activeren wij weer nieuwe producten via verschillende marketplaces en affiliaties. Jij gaat meedenken wat hierin de juiste route is en dat vervolgens ook inzetten. We analyseren de data en trekken daar vervolgens de conclusies aan. Zo worden we elke dag weer beter. Op je goed verzorgde werkplek en samen met de vaste online specialist ga je dagelijks op zoek naar nieuwe uitdagingen. Je eet gezellig met ons mee in een jong team. Uiteraard ontvang je van ons een vergoeding.

Naar wie zijn wij op zoek?

We zien graag een gemotiveerde instelling in de student.

Wat biedt het bedrijf?

Op je goed verzorgde werkplek en samen met de vaste online specialist ga je dagelijks op zoek naar nieuwe uitdagingen. Je eet gezellig met ons mee in een jong team. Uiteraard ontvang je van ons een passende vergoeding. Zien wij jouw meerwaarde in je stage periode? Dan zou het zo maar eens kunnen dat je bij ons blijft plakken. Zie jij jezelf al meewerken bij Tuingigant & Schuttinggigant? Neem contact op met ons via de mail of de telefoon. Doe niet te veel moeite met een CV of motivatiebrief, we zien je graag eens hier op kantoor voor een goed gesprek.

Wat ga je leren?

  • Onderzoekt de customer journey
  • B1-K1-W1 Brengt de marktpositie van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W2 Analyseert de customer journey
  • B1-K1-W3 Vertaalt trends en ontwikkelingen naar commerciële kansen
  • B1-K1-W4 Brengt het commerciële aanbod van de onderneming in kaart
  • B1-K1-W5 Doet verbetervoorstellen voor verkoop, marketing en/of marktbewerking
  • Verzorgt marketing- en communicatie-activiteiten
  • B1-K2-W1 Inventariseert wensen en behoeften
  • B1-K2-W2 Voert marketing- en communicatie-activiteiten uit
  • B1-K2-W3 Voert webcare uit
  • Evalueert data en doet verbetervoorstellen voor de digitale customer journey
  • P3-K1-W1 Test en monitort online kanalen
  • P3-K1-W2 Verzamelt commerciële data en geeft er betekenis aan
  • P3-K1-W3 Adviseert over het verhogen van de conversie
  • P3-K1-W4 Geeft vorm aan inhoudelijke verbetervoorstellen voor online kanalen
  • P3-K1-W5 Participeert in netwerken
  • Voert digitale operationele activiteiten uit
  • P3-K2-W1 Plant en bewaakt uit te voeren digitale werkzaamheden
  • P3-K2-W2 Ontwikkelt online content
  • P3-K2-W3 Plaatst en beheert content
  • P3-K2-W4 Evalueert webcare-activiteiten en doet verbetervoorstellen

Kenmerken

  • Mogelijkheden voor begeleiding op maat

lees verder