Allround Assistant Business Services

Bakker & Bosch HR Diensten B.V. Wij stomen jou bij onze Backoffice graag klaar voor de toekomst !

Onder de vleugels van jouw directe collega's zorg jij voor een juiste en tijdige contractadministratie van onze kandidaten en klanten zodat onze Recruitment Consultants hun werk optimaal kunnen uitvoeren. Denk hierbij aan het maken van overeenkomsten, wijzigen van diezelfde overeenkomsten, verwerken van de gewerkte uren, verwerken van ziek- en betermeldingen, verloning, bijhouden van de mailbox onder andere. Ja, onder andere, want een dag is nooit hetzelfde.

Naar wie zijn wij op zoek?

Je hebt een positieve, energieke instelling met een knappe dosis aan interesse. Je krijgt energie van het helpen van anderen. Daarnaast ben je communicatief sterk en ga je nauwkeurig te werk.

Wat biedt het bedrijf?

* We laten je graag ervaren wat het ondersteunen, input leveren en uitvoeren van verschillende projecten inhoudt en hoe je op die manier een gezamenlijk doel helpt te behalen. * We zijn een gedreven team. In alles. En willen je dus heel graag heel veel vertellen, uitleggen en je overal bij betrekken. * We hebben aandacht voor je persoonlijke ontwikkeling en je krijgt de kans bij ons om trainingen te volgen via GoodHabitz. * Onze VrijMiBo's wil je echt meemaken !

Wat ga je leren?

  • Voert taken uit binnen de zakelijke dienstverlening
  • B1-K1-W1 Treedt op als aanspreekpunt voor klanten
  • B1-K1-W2 Verzorgt zakelijke communicatie
  • B1-K1-W3 Verwerkt gegevens
  • B1-K1-W4 Werkt aan producten/opdrachten binnen geld-, goederen- en informatie beweging
  • Verricht werkzaamheden ten behoeve van bedrijfsprocessen in de zakelijke dienstverlening
  • P2-K1-W1 Ondersteunt bij het leveren van managementinformatie
  • P2-K1-W2 Voert financiële processen uit
  • P2-K1-W3 Organiseert planning en voorraadbeheer
  • P2-K1-W4 Voert marketing en communicatie-werkzaamheden uit

lees verder