Medewerker marketing, sales en hospitality

RBT De Langstraat Meewerkstage voor ambitieuze studenten in hospitality/toerisme MBO/HBO

Vind je het leuk om toeristen te woord te staan en hen (gevraagd en ongevraagd) te inspireren? Bied je graag hulp en ondersteuning en weet je door jouw sociale voelsprieten hoe je iemand het beste kunt benaderen en enthousiasmeren? Dan is deze stage als Hospitality medewerker van onze Toeristische Informatiepunten ongetwijfeld iets voor jou! Je zorgt er samen met onze coördinator voor dat alles goed verloopt op de TIP’s. Dit loopt uiteen van het begeleiden van de vrijwilligers tot aan het aanvullen van de TIP’s (drukwerk e.d.) en het meedraaien als gastvrouw/-heer. Op onze TIP’s ontvangen wij (binnen- en buitenlandse) toeristen. Uiteraard verstrekken we de informatie waarnaar zij op zoek zijn maar daarnaast geven we hen ook ongevraagd advies op maat. Wij zoeken een MBO meewerk-stagiair(e) voor 32-40 uur per week. Uiteraard krijg je ook ruimte voor (en begeleiding in) het uitvoeren van je eventuele schoolopdracht(e

Naar wie zijn wij op zoek?

Jij: - volgt een toepasselijke (MBO-)opleiding en zoekt een meewerkstage voor 24-40 uur per week; - hebt affiniteit met toerisme, recreatie, cultuur en events; - hebt de nodige ‘mensenkennis’; - bent van nature enthousiast en behulpzaam; - bent niet bang om op mensen af te stappen; - beheerst de Nederlandse taal uitstekend en redt je goed in het Engels. Duits zou heel fijn zijn.

Wat biedt het bedrijf?

Wij: - bieden je een zelfstandige, afwisselende, veelzijdige stage; - zorgen voor een flexibele, informele en plezierige werksfeer; - begeleiden je in de werkzaamheden; - bieden hulp bij je stage-opdracht(en); - geven je ruimte voor het initiëren en oppakken van eigen ideeën; - horen graag van jou wat je van ons wil leren; - hebben jouw werkplek al ingericht.

Wat ga je leren?

  • Assisteert bij het opstellen van operationele plannen ter uitwerking van het marketing- en communicatiebeleid
  • B1-K1-W1 Zoekt informatie op voor een operationeel plan en analyseert deze
  • B1-K1-W2 Doet voorstellen voor een operationeel plan
  • B1-K1-W3 Werkt een operationeel plan uit
  • B1-K1-W4 Becommentarieert en actualiseert operationele plannen
  • Verzorgt on- en offline marketing- en communicatieactiviteiten
  • B1-K2-W1 Bedenkt oplossingen voor marketing- en communicatievraagstukken
  • B1-K2-W2 Verzorgt de informatie op internet en intranet en onderhoudt de website
  • Organiseert evenementen
  • B1-K3-W1 Overlegt met opdrachtgever
  • B1-K3-W2 Stelt een plan van aanpak op voor een evenement en licht dit toe
  • B1-K3-W3 Coördineert en bewaakt de voortgang tijdens het evenement en evalueert het evenement
  • Treedt op als aanspreekpunt voor
  • B1-K4-W1 Ontvangt de klant/gast
  • B1-K4-W2 Informeert en adviseert de klant/gast
  • B1-K4-W3 Verkoopt en/of verhuurt producten en/of diensten
  • B1-K4-W4 Signaleert en behandelt klachten
  • B1-K4-W5 Onderhoudt in- en/of externe contacten
  • B1-K4-W6 Werft klanten/gasten en opdrachten
  • Realiseert commercieel aanbod
  • B1-K5-W1 Promoot producten en diensten
  • B1-K5-W2 Stelt een passend aanbod op met gerelateerde services en producten
  • B1-K5-W3 Maakt een prijsberekening bij het aanbod

lees verder