Sociaal Cultureel Centrum Den Bolder Verbindende organisatoren gezocht!!
Sociaal Cultureel Centrum Den Bolder in Waspik is op zoek naar twee 2e of 3e jaars studenten die op het gebied van Hospitality en Evenementen stage willen lopen. Wij zijn een organisatie die volop in beweging is en waar verschillende voorstellingen, cursussen en activiteiten plaatsvinden. Bij ons kun je, onder leiding van de beheerder met Hospitality, Horeca en Evenementen, stage komen lopen. Wij zoeken twee stagiaires op MBO niveau die prettig in de omgang zijn, enige vakkennis hebben, open staan om te leren, het leuk vinden om evenementen en/of activiteiten te organiseren (operationeel plan), de gastbeleving voorop stellen, flexibel en creatief zijn, zich ook in kunnen zetten in de horeca en van aanpakken weten. Wij hebben geen korte stages in de aanbieding, wel is er voor langere tijd plek voor een stagiaire (januari/februari of september/oktober).
Naar wie zijn wij op zoek?
Gevoel voor verbinden, inspireren en passievol!
Wat biedt het bedrijf?
Klein en hecht team met veel mogelijkheden tot ondersteuning. Een centrum waar mensen elkaar kennen, ondersteunen en waar op vele manieren 'ontmoeten' wordt gestimuleerd.
Wat ga je leren?
- Stelt evenementplannen op en/of ondersteunt daarbij
- B1-K1-W1 Inventariseert wensen en eisen van de opdrachtgever
- B1-K1-W2 Verzamelt informatie voor evenementen en analyseert deze
- Behoort niet tot het takenpakket: B1-K1-W3 Maakt een risico-analyse en een overzicht van benodigde vergunningen
- B1-K1-W4 Doet voorstellen voor evenementplannen en/of stelt deze bij
- B1-K1-W5 Werkt evenementplannen uit en presenteert deze
- Behoort niet tot het takenpakket: B1-K1-W6 Stelt begroting en offerte op voor de opdrachtgever
- Organiseert evenement en evenementpromotie
- B1-K2-W1 Werkt een draaiboek en callsheet uit
- B1-K2-W2 Regelt de promotie van het evenement
- B1-K2-W3 Regelt de inhuur/aankoop van materialen, mensen, techniek, (virtuele) ruimtes, catering, vervoer en voorzieningen
- B1-K2-W4 Verzorgt de administratie met betrekking tot de deelnemers
- B1-K2-W5 Regelt de infrastructuur rondom het evenement
- B1-K2-W6 Regelt de inrichting van ruimtes, de installatie van materialen en apparatuur en de dagelijkse voorzieningen
- B1-K2-W7 Regelt de veiligheidsorganisatie van het evenement
- Ondersteunt bij de uitvoering van het evenement
- B1-K3-W1 Bewaakt de voortgang tijdens het evenement
- Behoort niet tot het takenpakket: B1-K3-W2 Coördineert de verkoop/verhuur van producten, catering en aanvullende diensten
- Behoort niet tot het takenpakket: B1-K3-W3 Coördineert de ontvangst van de bezoekers, artiesten, leveranciers en onderaannemers
- Behoort niet tot het takenpakket: B1-K3-W4 Informeert en adviseert aanwezigen en handelt klachten af
- Rondt het evenement af
- B1-K4-W1 Handelt financiële, personele en administratieve zaken rondom evenementen af
- B1-K4-W2 Evalueert het evenement en doet verbetervoorstellen
Kenmerken
- Bereid om te werken aan fysieke toegankelijkheid
- Mogelijkheden voor begeleiding op maat