Sophyn Greens B.V. Allround administratieve ondersteuning in een dynamische en ambitieuze start-up dat zich klaarmaakt voor groei (3-5dg)
Sophyn Greens is een startende producent van groentepasta's uit reststromen. Hiervoor hebben we een ambachtelijke pastafabriek in Wemeldinge opgezet voorzien van de juiste kwaliteitskeurmerken. Inmiddels bestaat het team uit 5 vaste krachten, maar we zien ruimte voor uitbreiding. Met name voor ondersteuning in de administratieve processen (productie-administratie, orderafhandeling/klantopvolging, voorraadbeheer, artikelstamdata en financiƫle/HR-administratie. We werken met een ERP-software pakket voor bijna al onze processen; microsoft business dynamics. Voor een deel zijn de processen uitgeschreven, maar als start-up bevinden we ons regelmatig in nieuwe situaties, waarvan het relevant is om processen of werkafspraken vast te leggen. We bereiden ons voor op een grotere opschaling van de productie en daarmee ook het team. Dit betekent dat er ook ruimte is voor groei met het bedrijf. Zowel in meer taken en verantwoordelijkheden, als in een vaste baan.
Naar wie zijn wij op zoek?
We zoeken iemand die tegen de dynamiek van een start-up kan. Je hebt veel vrijheid en ruimte om je te ontwikkelen, maar het vraagt ook een vorm van zelfstandigheid en het nemen van initiatief. Niet alles is even goed ingeregeld, maar binnen het team wil iedereen je graag helpen en is iedereen benaderbaar. Het team is jong, nuchter en hardwerkend. Gezien de aard van de werkzaamheden is het fijn als je nauwkeurig werkt en houd van structuur en details. Omdat de activiteiten allround zijn, vraagt dit schakelvermogen en bewaken van overzicht tussen de activiteiten. Omdat de werkzaamheden veelal op locatie worden uitgevoerd, is het praktisch als je dichtbij Wemeldinge woont of in staat bent om er binnen normale reistijden te komen (max 1 uur). Zie jij het zitten om je lessen in de praktijk te brengen? Helpen wij jou met groeien, en help jij ons met groeien! Spreekt dit je aan? Dan zien we graag je sollicitatie tegemoet!
Wat biedt het bedrijf?
Wij bieden een dynamische werkplek waar je veel ruimte krijgt in een jong team. Er wordt echt wat gedaan met inbreng, en je kunt dus echt het verschil maken! Je hebt de mogelijkheid om door het brede takenpakket ook zelf goed te kijken wat bij je past. Voor betrokkenheid zoeken we tenminste 3 dagen, maar meer dagen is bespreekbaar. Wanneer we na het traject samen positief terugkijken staan we zeker open voor vervolggesprekken voor een baan.
Wat ga je leren?
- Voert taken uit binnen de zakelijke dienstverlening
- B1-K1-W1 Treedt op als aanspreekpunt voor klanten
- B1-K1-W2 Verzorgt zakelijke communicatie
- B1-K1-W3 Verwerkt gegevens
- B1-K1-W4 Werkt aan producten/opdrachten binnen geld-, goederen- en informatie beweging
- Verricht werkzaamheden ten behoeve van bedrijfsprocessen in de zakelijke dienstverlening
- P2-K1-W1 Ondersteunt bij het leveren van managementinformatie
- P2-K1-W2 Voert financiële processen uit
- P2-K1-W3 Organiseert planning en voorraadbeheer
- P2-K1-W4 Voert marketing en communicatie-werkzaamheden uit
Kenmerken
- Opleiden voor een mbo-certificaat
- Opleiden voor een Praktijkverklaring
- Met uitzicht op een vaste baan